مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

اگر مشتریان سئو آماده امضای خط نقطه دارید ، قرارداد SEO رایگان ما را برای آنها ارسال کنید . این الگو  شامل 13 بخش حیاتی است که برای محافظت از خود و تعیین انتظارات روشن از مشتریان مورد نیاز است. همچنین کاملاً قابل تنظیم است - به راحتی می توانید نامها را با یکدیگر عوض کنید ، قیمتها و خدمات را ویرایش کنید و شرایط و ضوابط نمونه را تغییر دهید. چگونه آن را ایجاد کردیم؟ ما بیش از 40 آژانس سئو و فریلنسرها را مورد بررسی قرار دادیم ، قراردادهای سئو آنها را تجزیه و تحلیل کردیم و بهترین قسمت ها را استخراج کردیم. در اینجا همه مواردی که در زیر به آنها می پردازیم آمده است: چرا به قرارداد SEO نیاز دارم ؟ نداشتن قرارداد سئو چه خطراتی دارد ؟ نحوه سفارشی کردن قالب قرارداد SEO سلب مسئولیت: به  خاطر داشته باشید که من ، گری ، وکیل نیستم. هیچ چیز ارائه شده در اینجا نباید جایگزین مشاوره حقوقی تلقی شود . نه من و نه Ahrefs هیچ مسئولیتی در قبال نحوه استفاده شما از این اطلاعات بر عهده نمی گیریم. در حالی که شما مختار هستید که نمونه قرارداد SEO ما را به صلاحدید خود مجدداً مورد استفاده قرار دهید ، همیشه باید با یک متخصص حقوقی واجد شرایط مشورت کنید. چرا به قرارداد SEO نیاز دارم ؟ داشتن یک قرارداد خوب برای خدمات SEO شما به شرح زیر است: اعتماد بیشتری ایجاد کنید به طور قانونی از شما محافظت کنید انتظارات روشنی را برای مشتریان خود تعیین کنید اما صبر کنید ، آیا نمی توانید فقط یک قرارداد شفاهی داشته باشید؟ من نمی توانم آن را به جای شما پاسخ دهم. آنچه من می توانم انجام دهم این است که برخی آمارها را درباره همسالان شما که ما مورد بررسی قرار دادیم ، به اشتراک بگذارم. از 40+ متخصص در سراسر جهان که ما مورد بررسی قرار دادیم ، 86٪ از یک قرارداد کتبی برای خدمات SEO خود استفاده می کنند . از جمله افرادی که مورد بررسی قرار گرفته اند ، آژانس ها ، فریلنسرها و پیمانکارانی هستند که به طور متوسط ​​9.5 سال در زمینه SEO کار کرده اند . به طور متوسط ​​، 22 نفر زیر نظر آنها به عنوان کارمند یا پیمانکار فرعی کار می کنند. بنابراین ، یک توافق شفاهی ممکن است برای اقلیت کوچکی کار کند. اما با توجه به افرادی که ما مورد بررسی قرار دادیم و تجربه شخصی من در زمینه SEO بیش از یک دهه ، یک قرارداد کتبی بهترین راه برای انجام تجارت است. از نظر من ، داشتن یک قرارداد محکم برای کسب و کار شما مانند تهیه کارت سوار شدن قبل از پرواز است. ورود مشتریان جدید را بسیار هموارتر می کند. قرارداد کتبی شما به مشتری می گوید که کجا می روید و چگونه به آنجا خواهید رسید. در اینجا چند نظر اضافی از کسانی که ما مورد بررسی قرار داده ایم آورده شده است: کریس اندرسون در مورد اینکه چگونه قرارداد SEO شما به ایجاد اعتماد کمک می کند : قرارداد ما بارها ما را نجات داد زیرا مطمئن شدیم که ضد آب است. بیش از هر چیز ، این اطمینان را به شما القا می کند که به توافق پایبند بمانید  و نه تنها وقتی فشار وارد می شود تا شود. ما با مشتریان در سراسر جهان کار می کنیم ، بنابراین بررسی حقوقی حرفه ای بخشی که اطمینان می دهد قرارداد از قوانین محلی ما پیروی می کند ، مهم است. کریس اندرسون کریس اندرسون ، موسس Springhill ساموئل هورلی در مورد اینکه چگونه قرارداد SEO شما از شما محافظت می کند : در روزهای اولیه ما به عنوان یک آژانس جدید ، ما با مشاغل بسیار کوچکی کار می کردیم که محل تماس ما اغلب مالک آن تجارت بود. بیش از یک بار اتفاق افتاده است که مالک می خواهد به طور ناگهانی بودجه ما را کاهش دهد یا ماهانه به صورت موقت بدون اطلاع قبلی اختصاص دهد. آن زمان بود که قرارداد واقعاً از ما محافظت می کرد . همچنین ، ما بسیار مهم می دانیم که یک نقطه مرجع داشته باشیم که می گوید "این همان چیزی است که ما با شما توافق کردیم". در صنعت ما ، اغلب می توان آن را فراموش کرد ، به خصوص اگر نگهدارنده برای مدت طولانی در حال کار بوده است. ساموئل هرلی ساموئل هورلی ، جدید از بنیانگذاران برایان کریگ در مورد اینکه چگونه قرارداد SEO شما به تعیین انتظارات روشن کمک می کند : مزیت اصلی قرارداد SEO این است که انتظارات را از قبل تعیین می کند. حتی زمانی که مشکلات به وجود می آیند ، من معتقدم که مردم به طور کلی سعی می کنند کار درست را انجام دهند. بیشتر درگیری ها ناشی از انتظارات برآورده نشده یا ناگفته است . اگر سوالی در مورد نحوه برخورد با شرایط خاص وجود داشته باشد ، می توانیم به این سند که هر دو امضا کرده ایم نحوه برخورد صحیح با آن اشاره کنیم. من فکر می کنم همیشه داشتن چنین قراردادهایی برای بررسی وکیل مهم است ، اگرچه در صورت داشتن یک طرح کلی و یک الگو از آنچه می خواهید وارد آن شوید ، هزینه زیادی را صرفه جویی می کند. برایان کریگ برایان کریگ ، موسس LegalScapes نداشتن قرارداد SEO مناسب چه خطراتی دارد ؟ بدون توافق کتبی ، برخی از مواردی که به صورت شفاهی یا در ایمیل ها می گویید ممکن است نادرست مورد استفاده قرار گرفته یا سوء تفسیر شوند که منجر به موارد زیر می شود: مشاجرات دردناک طولانی که اعتماد را از بین می برد (حتی اگر شما مقصر نبودید). مجبور شدن به انجام کارهایی که نمی خواهید یا مجبور به انجام آنها هستید. مشتری ناراضی که همه جا نظرات بدی می نویسد. بدترین سناریو ، ورود به یک نبرد حقوقی. برخی از مردم به اشتباه معتقدند که اگر قرارداد کتبی نداشته باشند ، نمی توانند در قبال هیچ چیز مسئول باشند و نمی توان از آنها شکایت کرد. گفتن این تفکر ریسک ناپذیر است. کشورها و قوانین متفاوت خواهند بود ، اما من می دانم که در ایالات متحده ، در مواردی که شامل کار قراردادی می شود ، نیازی به قرارداد کتبی برای شکایت و شکایت نیست . بنابراین در حالی که داشتن یک قرارداد کتبی برای خدمات SEO امکان اختلاف را به طور کامل نفی نمی کند ، اما احتمالاً کمتر اتفاق می افتد زیرا انتظارات و تحویل پذیرها در قرارداد شما تعریف و توافق شده است. نتیجه نهایی: حتی اگر تصمیم به استفاده از الگوی ما دارید ، همیشه قبل از ارسال قرارداد با مشتریان خود برای خدمات SEO خود ، باید با یک متخصص حقوقی مشورت کنید . سند حقوقی که ما از آن استفاده می کنیم به تمام مکالمات قبلی ما با مشتریان اشاره می کند و از این رو به آن اشاره می کنیم نه به عنوان یک قرارداد ، بلکه به عنوان توافقی که ما در مورد کارهایی که مشتریان ما برای آن مشارکت می کنند ، در نظر گرفته ایم. توافقنامه های ما همه توسط نمایندگان قانونی تهیه شده است. این امر برای اطمینان از این است که ما نه تنها کار درست را توسط مشتریان خود انجام می دهیم بلکه وقتی زمان آن فرا می رسد ، ما می دانیم که با چه چیزی سر و کار داریم و قوانین محلی چگونه از ما محافظت می کنند . این توافق هر روز به ما کمک کرد. ساگار ستی ساگار ستی ، MD Xugar نحوه سفارشی کردن قالب قرارداد SEO الگوی قرارداد SEO ما  شامل 13 جزء کلیدی است که از نظرسنجی بیش از 40 متخصص SEO و بررسی دستی بیش از دوازده قرارداد SEO واقعی استخراج شده است . اما یک قالب یک قالب است ، به این معنی که شما باید آن را سفارشی کنید. بنابراین قبل از اینکه این قرارداد را برای مشتریان خود ارسال کنید ، اجازه دهید من در مورد هر یک از 13 جزء و نحوه تنظیم آنها صحبت کنم. تعاریف قرارداد مسئولیت های شما مسئولیت های مشتری مدت زمان پرداخت خاتمه دادن ضمانت نامه ها مسئولیت جبران خسارت فورس ماژور صلاحیت و تفسیر محرمانه بودن امضا 1. تعاریف قرارداد این بخش شامل تعریفی از معنای اصطلاحات کلیدی در قرارداد شما است. ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما بسیار مهم است. به عنوان مثال ، وقتی به " SEO " یا " SEO work" مراجعه می کنید ، دقیقاً به چه چیزی اشاره می کنید؟ مشتری شما ممکن است یک تعریف در ذهن خود داشته باشد ، اما شما ممکن است مفهوم کاملاً متفاوتی از این عبارت داشته باشید. این یک مکان عالی برای از بین بردن همه شک و تردیدها در مورد عبارات ، اصطلاحات یا مفاهیم است و به شما امکان می دهد بدون نگرانی از تفسیرهای غلط به جلو حرکت کنید. 2. مسئولیت های شما این بخش باید توضیح دهد که شما به عنوان پیمانکار SEO ، چه زمانی و چگونه این کار را انجام خواهید داد. این جایی است که می خواهید محدوده خدمات شما را برای مشتری مشخص کنید. از آنجا که خدمات سئویی که ارائه می دهید به طور طبیعی در طول زمان به دلیل به روزرسانی الگوریتم موتورهای جستجو و نیازهای مشتری متغیر است ، در مورد فرآیندهایی که استفاده می کنید خیلی دقیق نباشید. به این ترتیب ، شما خود را به هیچ تاکتیک یا گردش کاری متصل نمی کنید. در عوض ، بر توصیف هر یک از کالاهای تحویل  پذیر که برای SEO کلی مشتری مفید خواهد بود تمرکز کنید . بنابراین هنگامی که این بخش را سفارشی می کنید ، موارد اولیه ای را که برای سئو انجام می دهید تا به هر محصول قابل دستیابی برسید ، مانند SEO در محل یا SEO در صفحه ، مشخص کنید . و به خاطر همه چیزهایی که در SEO خوب است ، از جمله افرادی نباشید که معیار خاصی مانند رتبه دامنه خاص ( DR ) یا رتبه شماره 1 در Google را قول می دهند ! 3. مسئولیت های مشتری اکنون سکه را ورق می زنیم تا محدوده مسئولیت مشتری شما را شرح دهد - آنها چه کاری انجام می دهند ، چه زمان و چگونه. وقتی این قسمت را مرور می کنید ، به چیزهای دیگری فکر کنید که می خواهید مشتری شما فراتر از پرداخت هزینه خدمات شما به آنها متعهد شود. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید نحوه تماس آنها را برای درخواست ها توضیح دهید. همچنین می خواهید توضیح دهید که چه دارایی هایی باید به شما بدهند تا بتوانید کار خود را به درستی انجام دهید. 4. مدت زمان از آنجا که SEO یک فرآیند مداوم است ، این بخش مشخص می کند که این توافقنامه تا چه مدت دوام خواهد داشت. هر حرفه ای متفاوت است ، بنابراین برای تعیین دقیق مدت قرارداد ، باید این بخش را تغییر دهید. آیا یک دوره اجباری شش ماهه دارید که در آن نیاز دارید مشتری خود را متعهد به خدمات خود کند تا بتوانید نتایج خوبی را ارائه دهید؟ آیا خدمات شما ماه به ماه انجام می شود؟ قرارداد کی تموم میشه؟ این مکان خوبی برای تعریف آن است. 5. پرداخت بخش پرداخت این قرارداد بیش از میزان هزینه ای که برای کار SEO دریافت می کنید ، نشان می دهد. متوجه خواهید شد که بخش هایی برای جریمه های خاص برای پرداخت دیرکرد وجود دارد و سپس بندهایی وجود دارد که نحوه رسیدگی به پیش فرض ها و اختلافات را شرح می دهد. این موارد را مرور کرده و از آنها به عنوان راهنما در تعیین بندهای پرداخت قرارداد خود استفاده کنید. 6. فسخ بند فسخ شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا به شما یا مشتری مبنای قانونی می دهد که قرارداد را به صورت دوستانه خاتمه دهد . بنابراین در این بخش ، شما باید مشخص کنید که نقض قرارداد چیست و چگونه به این موارد رسیدگی می شود. در صورت نقض قرارداد ، آیا مشتری شما می تواند هر زمان که بخواهد قرارداد را فسخ کند؟ اگر شما یا مشتری شما از کسب و کار خارج شوید یا دیگر به سادگی دیگر نمی خواهید با هم کار کنید ، چطور؟ بندها را ویرایش کنید تا دقیقاً زمان و نحوه انحلال قرارداد مشخص شود. 7. گارانتی بخش ضمانت نامه اساساً یک وعده رسمی از طرف هر دو طرف است تا پایان معامله خود را انجام دهند و از قوانین اساسی پیروی کنند. همچنین می تواند شما را از اعمال غیراخلاقی مانند شکار غیر مجاز محافظت کند. به نمونه قرارداد SEO ما نگاهی بیندازید و هرگونه "وعده" دیگری را که شما یا مشتری شما باید با آن موافقت کنید ، اضافه کنید. هر منطقه و کشور متفاوت است ، بنابراین کشور ما شامل اصول اولیه است که در اکثر شرایط مورد نیاز است. 8. مسئولیت مسئولیت یک نگرانی بزرگ برای شما به عنوان ارائه دهنده خدمات است. در حالی که هیچ گونه خسارت مادی وجود ندارد ، شهرت و پول تجاری شما در خطر است. بنابراین این بخش از نمونه قرارداد SEO ما به مشتریان شما می گوید که شما هیچ کنترلی بر نحوه انتخاب Google برای رتبه بندی وب سایت آنها ندارید. این به طرز ماهرانه ای توضیح می دهد که شما نمی توانید مسئول پیامدهای نامطلوب مانند رتبه های پایین ، امتیازاتی باشید که به مشتری تبدیل نمی شوند یا هیچ معیار بیهوده دیگری خارج از کنترل شما. البته ، شما باید خود را در قبال تحویلات فوق که با آنها موافقت کرده اید ، پاسخگو بدانید. تعیین محدودیت های واضح مسئولیت به طور چشمگیری به ایجاد انتظارات منطقی و جلوگیری از شکایت کمک می کند. بنابراین هنگام مرور این بخش ، به بخش مسئولیت  قرارداد خود توجه بیشتری داشته باشید و مطمئن شوید که برای شما کار می کند! بعداً می تواند شما را از استرس زیاد نجات دهد! 9. جبران خسارت جبران خسارت به معنای "تضمین (کسی) در برابر مسئولیت قانونی اعمال خود" و بالقوه "جبران ضرر" در صورت کشاندن به یک اختلاف حقوقی است. به عبارت دیگر ، بخش خسارت قرارداد ما اساساً جایی است که شما هر دو موافقت می کنید که یکدیگر را زیر اتوبوس نیندازید. این شما را از شکایت کردن محافظت می کند . به عنوان مثال ، اگر مشتری شما به شما بگوید چیزی را در وب سایت خود قرار دهید و بعداً به خاطر آن مورد شکایت قرار بگیرد ، شما نمی خواهید که او سرزنش را به سمت شما نشان دهد. این بخش برای جلوگیری از آن و برای تعیین نوع جبران خسارت در موارد نادری که به مشاجره حقوقی کشانده می شود ، وجود دارد. قبل از ارسال قرارداد برای امضاء ، با متخصص حقوقی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که از امنیت کامل برخوردار هستید. 10. فورس ماژور در یک قرارداد تجاری ، "فورس ماژور" به رویدادهای غیرقابل کنترل یا غیرقابل پیش بینی اشاره می کند که انجام توافق را غیرممکن می کند. این موارد شامل موارد نادری مانند گردباد است که به منطقه شما برخورد می کند و باعث می شود شما نتوانید به اینترنت متصل شوید. همچنین می تواند موارد دیگری مانند یک بیماری همه گیر جهانی (دیگر چندان نادر نیست!) ، جنگ یا آتش سوزی را شامل شود. اگر رویدادهای دیگر "فورس ماژور" در منطقه شما رایج است ، این مکان بسیار خوبی برای تعریف آنچه هستند است. 11. صلاحیت و تفسیر تمام مفهوم قرارداد این است که از نظر قانونی لازم الاجرا باشد ، درست است؟ صلاحیت بند در کشورهای قرارداد که دادگاه محلی خواهد صلاحیت بیش از هر گونه اختلافات نگه دارید. و بند تفسیر اجازه نمی دهد طرف دیگر با معنای واضح شرایطی که در قرارداد شما استفاده می شود ، مغایرت داشته باشد. به طور معمول ، شما می خواهید حوزه قضایی خود را اضافه کنید ، بنابراین مجبور نیستید راه های زیادی را طی کنید تا در صورت بروز اختلاف ، مسائل حل شود. هنگام سفارشی کردن این بخش ، با وکیل خود تماس بگیرید. 12. محرمانه بودن بند محرمانه بودن به شما و مشتری شما در برابر سوء استفاده از اطلاعات شخصی کمک می کند. هنگام بازبینی این بخش ، سعی کنید اطلاعات خصوصی را که از مشتری خود درخواست می کنید ، لیست کنید. این به آنها کمک می کند تا با این اطلاعات به شما اعتماد کنند. هنگامی که شما به طور جدی در حفاظت از یکدیگر در این بند موافقت می کنید ، هر دو طرف انگیزه بیشتری برای اجرای اقدامات پیشگیرانه خواهند داشت تا اطلاعات حساس مانند شماره های امنیت اجتماعی ، شماره تلفن های همراه شخصی و سایر موارد محرمانه بماند. 13. امضا فکر نمی کنم این مورد نیاز به توضیح داشته باشد. منطقی است که قسمتی وجود داشته باشد که هر دو طرف سند را امضا و تاریخ کنند. با این حال ، من توصیه ای در مورد بخش امضا دارم. مشتری شما احتمالاً انتظار دارد که شما یک نابغه اینترنتی باشید ، درست است؟ بنابراین اگر قرارداد SEO خود را به صورت PDF برای آنها ارسال کنید و از آنها انتظار داشته باشید زمانی را در برنامه شلوغ خود برای چاپ ، امضاء ، اسکن و سپس ارسال مجدد آن برای شما آماتور به نظر برسند. چه کابوسی. بعلاوه ، مشتریان اغلب احساس می کنند که کارها را به تعویق می اندازند یا فراموش می کنند اگر احساس کنند به مراحل زیادی نیاز است. بنابراین برای افزایش "فاکتور wow" ، پیشنهاد می کنم قرارداد را به صورت دیجیتالی  با انگشت خود امضا کنید! بسیاری از  برنامه های امضای الکترونیکی وجود دارد ، اما برخی از آنها غیر ضروری پیچیده هستند و می توانند گران قیمت شوند. من دوست دارم از این یکی استفاده کنم  زیرا بسیار ساده است ، مسیرهای حسابرسی آن امضای مشتری شما را از نظر قانونی تأیید می کند ، و آیا من آن را رایگان ذکر کردم؟ من حتی 12 صندلی در برنامه تجاری پولی برنامه خود را به کسانی که بیشترین اشتراک این مقاله را در توییتر و LinkedIn دریافت می کنند ، تقدیم می کنم. بسیار ساده است: PDF خود را بارگذاری کنید ، روی جایی که می خواهید نام و امضای آنها اضافه شود کلیک کنید - و بنفشه! فقط آن را برای مشتری خود ارسال کنید تا کمتر از یک دقیقه به سیستم وارد شوید. افکار نهایی اگر از قرارداد خدمات SEO خود استفاده نکرده اید ، امیدواریم این الگو مزیت رقابتی را برای شما به ارمغان بیاورد و هنگام بستن مشتریان جدید اعتماد بیشتری را برانگیزد. هنگام ویرایش الگو ، این دو نکته کلیدی را به خاطر بسپارید: انتظارات روشن را مشخص کنید. از قراردادن جزئیات قرارداد خود نترسید. به طور واضح از ابتدا توضیح دهید که چه کاری انجام می شود ، توسط چه کسی و چه زمانی از سوء تفاهم جلوگیری می کند و زمینه را برای ایجاد یک رابطه تجاری روان فراهم می کند. با وکیل خود مشورت کنید.  من نکات و مثالهای کاربردی را به شما گفتم ، اما صلاحیت ارائه مشاوره حقوقی را ندارم. قبل از ارسال قرارداد ، حتماً با وکیل خود مشورت کنید. اگر در هنگام سفارشی کردن قالب ما س questions الی دارید ، از طریق LinkedIn به من اطلاع دهید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی