مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

همه می خواهند در گوگل رتبه بالایی داشته باشند زیرا رتبه بالا منجر به ترافیک بیشتر می شود. اما برای درک اینکه در وهله اول رتبه خود را در کجا قرار می دهید ، به ردیاب رتبه نیاز دارید. در این راهنما ، نحوه انتخاب ردیاب رتبه مناسب برای خود و نحوه استفاده از آن برای بهبود SEO را خواهید آموخت . اما ابتدا ، بیایید مطمئن شویم که در یک صفحه هستیم. ردیابی رتبه چیست؟ چرا ردیابی رتبه مهم است؟ نحوه انتخاب بهترین ردیاب رتبه نحوه استفاده از ردیاب رتبه برای بهبود SEO ردیابی رتبه چیست؟ ردیابی رتبه بندی فرآیند بررسی موقعیت رتبه بندی موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص در طول زمان است. ردیاب رتبه نرم افزاری یا ابزاری است که این روند را برای شما خودکار می کند. چرا ردیابی رتبه مهم است؟ ردیابی رتبه به شما کمک می کند بفهمید کدام کلمات کلیدی و صفحات بیشتر به توجه شما نیاز دارند. اما این تنها دلیل مهم بودن آن نیست. همچنین به شما این بینش را می دهد که آیا تلاش های SEO شما نتیجه می دهد یا خیر . به عنوان مثال ، دید ما برای کلمات کلیدی ردیابی شده ما در طول زمان بهبود می یابد: این به ما می گوید که تلاش های SEO ما در کل تأثیر مطلوبی دارد. اگر دید به طور کلی کاهش می یافت ، ممکن است ما بخواهیم بیشتر تحقیق کنیم تا استراتژی SEO خود را تقویت کنیم . اکثر ردیاب های رتبه بندی نیز روش های مختلفی را برای برش داده و برش داده ها برای بینش های کاربردی تر به شما ارائه می دهند ، که به زودی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. چرا نمی توانید فقط رتبه بندی را خودتان بررسی کنید؟ ردیاب های رتبه ای با خودکارسازی فرایند ردیابی زمان در وقت خود صرفه جویی می کنند. اما اگر فقط چند کلمه کلیدی برای ردیابی دارید ، ممکن است این سال برای شما پیش آید که چرا آنها را فقط در گوگل تایپ نکنید و رتبه های رتبه بندی را به صورت دستی بررسی نکنید؟ پاسخ این است که بررسی رتبه دستی به ندرت دید دقیقی از واقعیت ارائه می دهد ، زیرا نتایج جستجوی Google بر اساس مواردی مانند شما شخصی سازی می شود: محل مرور سابقه زبان دستگاه (رومیزی/تلفن همراه) به عنوان مثال ، این نتایج جستجو برای "نحوه ساخت فلپ جک" در  انگلستان است : اگر از SEO Toolbar Ahrefs  برای شبیه سازی جستجوی مشابه در ایالات متحده استفاده کنیم ، نتایج کاملاً متفاوت است: این اتفاق می افتد زیرا تعریف فلپ جک بین کشورها متفاوت است. در انگلستان ، این یک بار جو است. در ایالات متحده و کانادا ، این یک پنکیک است. در مورد ناشناس رفتن چطور؟ استفاده از برگه مرورگر ناشناس مسئله شخصی سازی را بر اساس سابقه مرور حل می کند ، اما هیچ چیز دیگری را حل نمی کند. آدرس IP شما همچنان قابل مشاهده است ، بنابراین Google همچنان نتایج جستجو را بر اساس موقعیت مکانی و زبان استنباط شده شما شخصی سازی می کند. به عنوان مثال ، در اینجا نحوه "نحوه ایجاد فلپ جک" در برگه ناشناس آمده است: گوگل هنوز دستور العمل های فلپ جک انگلیسی را نشان می دهد زیرا آدرس IP من را می داند . خط پایین: حتی اگر فقط می خواهید رتبه بندی یک یا دو کلمه کلیدی را بررسی کنید ، باید از رتبه دهنده استفاده کنید. اگر آمادگی پرداخت مبلغی را ندارید ، رتبه بندی کلمات کلیدی رایگان ما را امتحان کنید . نحوه انتخاب بهترین ردیاب رتبه در حال حاضر ، شما وبلاگ Ahrefs را می خوانید. Ahrefs یک مجموعه ابزار SEO با ردیاب رتبه مخصوص به خود است . ما فکر می کنیم یکی از بهترین های موجود در بازار است ، اما ما کاملاً مغرض هستیم ، بنابراین من با ایجاد فهرستی از "بهترین" ردیاب های رتبه ای که Ahrefs در بالای آن قرار دارد ، به هوش شما توهین نمی کنم. اما آنچه من به اشتراک می گذارم نتایج نظرسنجی اخیر فیس بوک  توسط مت دیجیتی است: جالب است که تنها دو مورد از پنج مورد اصلی ابزارهای ردیابی رتبه مستقل هستند. بقیه به عنوان بخشی از مجموعه ابزارهای SEO همه کاره مانند Ahrefs گنجانده شده اند. این من را به نکته جالبی می رساند… اگر در سال 2021 سئو را به طور جدی انجام می دهید ، برای انجام کارهای مهم مانند تحقیق کلمات کلیدی  و ایجاد لینک به یک ابزار SEO همه کاره مانند Ahrefs احتیاج دارید . با توجه به اینکه اکثر این ابزارها شامل ردیاب رتبه هستند ، مسلماً بهترین ردیاب رتبه برای اکثر افراد ، آن است که با مجموعه ابزارهای SEO مورد علاقه آنها موجود است . اما ، اگر هنوز روی مجموعه ابزارهای SEO یکپارچه سرمایه گذاری نکرده اید یا فقط ردیاب رتبه مستقل را ترجیح می دهید ، باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟ در اینجا چند ویژگی وجود دارد که ممکن است نیاز داشته باشید: پشتیبانی مکان رتبه بندی ها از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. اگر وب سایت یا تجارت شما عمدتاً به بازار ایالات متحده خدمت می کند ، می خواهید رتبه بندی در ایالات متحده را ردیابی کنید . اگر در درجه اول به بازار انگلستان خدمت می کند ، باید رتبه بندی های انگلستان را دنبال کنید . اگر در درجه اول به بازار کانادا خدمت می کند ... شما ایده را دریافت می کنید. اگر برای یک شرکت چند ملیتی کار می کنید ، حتی ممکن است بخواهید رتبه بندی را در چندین کشور دنبال کنید. به طور طبیعی ، ردیاب رتبه Ahrefs  از اکثر کشورها پشتیبانی می کند. 187 و در حال شمارش اگر سئوی محلی انجام می دهید ، یک ردیاب رتبه با جزئیات بیشتر می خواهید تا بتوانید رتبه بندی ها را در سطح ایالت ، شهر یا کد پستی دنبال کنید - همانطور که می توانید در ردیاب رتبه Ahrefs: پشتیبانی از زبان اگر وب سایت شما محلی را با بیش از یک زبان رسمی/رایج هدف قرار می دهد ، احتمالاً می خواهید رتبه بندی ها را در چندین زبان در آن منطقه پیگیری کنید. به عنوان مثال ، بگویید که شما یک رستوران در بارسلونا اداره می کنید. این شهر در کاتالونیا قرار دارد ، طبق گفته ویکی پدیا ، ترکیبی از اسپانیایی ها و کاتالان ها حتی یکسان است. اگر وب سایت رستوران خود را در هر دو زبان در دسترس است، به عنوان مورد برای است این ، شما احتمالا می خواهید برای ردیابی رتبه بندی برای هر دو زبان اسپانیایی و کاتالان جستجوگران. در اینجا نحوه انجام این کار در ردیاب رتبه Ahrefs آمده است: پشتیبانی دستگاه (دسکتاپ/تلفن همراه) سیگنال های رتبه بندی دسکتاپ و موبایل یکسان نیستند ، بنابراین غیر معمول نیست که رتبه ها بین دسکتاپ و تلفن همراه متفاوت باشد. به عنوان مثال ، کاربران دسکتاپ معمولاً از اینترنت سریعتر از کاربران تلفن همراه برخوردارند ، بنابراین ممکن است عامل رتبه بندی مهمتری در تلفن همراه باشد تا دسکتاپ. به عبارت دیگر ، اگر سایت شما کند است ، ممکن است بر رتبه بندی موبایل بیشتر از رتبه بندی دسکتاپ تأثیر منفی بگذارد. در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که ممکن است باعث اختلاف رتبه در دستگاه ها شود: دوستی ضعیف با تلفن همراه تبلیغات مزاحم/وساطت بیشتر در یک دستگاه نسبت به دستگاه دیگر اگر از ردیاب رتبه Ahrefs استفاده می کنید ، می توانید به راحتی بین رتبه بندی تلفن همراه و دسکتاپ جابجا شوید و موقعیت های متوسط ​​را در دستگاه ها بررسی کنید. ردیابی ویژگی SERP ویژگی های SERP نتایج جستجوی غیر سنتی مانند قطعات برجسته و چرخ فلک های داستان برتر هستند. رتبه بندی در برخی از آنها می تواند به افزایش ترافیک به وب سایت شما کمک کند ، بنابراین منطقی است که بخواهید اهمیت کلمات کلیدی مهم را در طول زمان پیگیری کنید. بسیاری از ردیاب های رتبه بندی این قابلیت را به شما می دهند از جمله ردیاب رتبه Ahrefs ، که به طور خودکار برجستگی و مالکیت اکثر ویژگی های SERP را برای کلمات کلیدی ردیابی شده پیگیری می کند. به روز رسانی رتبه بندی روزانه فراوانی رتبه بندی به روزرسانی ها برای شناسایی سریع مشکلات احتمالی در هنگام بروز آنها مهم است. در ردیاب رتبه Ahrefs ، فرکانس به روزرسانی بستگی به برنامه شما دارد. زمان آن بین یک* و هفت روز است. سیدنوت*به روز رسانی روزانه در Ahrefs 'Rank Tracker Pro در دسترس است. می توانید این را به هر طرح Ahrefs اضافه کنید. همچنین به شما امکان می دهد تا 100000 کلمه کلیدی را ردیابی کنید. نحوه استفاده از ردیاب رتبه برای بهبود SEO گذراندن روزهای خود با وسواس هر نوسان کمی در ابزار ردیابی رتبه آسان است ، اما این استفاده م productثر از زمان شما نیست. در عوض ، شما باید از ردیاب رتبه برای شناسایی راه هایی برای بهبود سئو و دریافت ترافیک بیشتر استفاده کنید. بیایید چند روش برای انجام این کار را بررسی کنیم: بهترین فرصت های ویژه را پیدا کنید پیگیری جستجوی ارگانیک صدا بر اساس موضوع فرصت های کمی را برای غلبه بر رقبا بیابید صفحاتی را پیدا کنید که برای بازخوانی آماده هستند برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی ، رقبایی را بیابید سیدنوت در مثالهای زیر از ردیاب رتبه Ahrefs استفاده خواهیم کرد ، اما بسیاری از ردیابهای رتبه دیگر دارای ویژگیها و عملکردهای مشابه هستند. بهترین فرصت های ویژه را پیدا کنید قطعه های برگزیده ، پاسخ های کوتاهی هستند که اغلب در بالای نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند. آنها از یکی از صفحات برتر رتبه بندی شده اند. به عنوان مثال ، Google این قطعه را از راهنمای ما به hreflangs می کشد : با برنده شدن قطعات برجسته ، اغلب می توانید راه خود را به بالای Google برسانید و ترافیک ارگانیک را در این روند افزایش دهید. چگونه فرصتهای برجسته قطعه را پیدا می کنید؟ به دنبال کلمات کلیدی با قطعات برجسته ای باشید که در حال حاضر مالک آنها نیستید و در 10 رتبه برتر نیز قرار دارید. اغلب با افزودن یا ویرایش محتوا در صفحه خود می توانید این کلمات را برنده شوید. اگر با Ahrefs آشنا هستید ، می دانید که می توانید این کار را برای هر وب سایت در Site Explorer انجام دهید . فقط کافیست به  گزارش کلمات کلیدی ارگانیک 2.0 سر بزنید ، قطعات برجسته را فیلتر کنید و قسمت "جایی که هدف قرار نمی گیرد" را علامت بزنید تا قطعات ناشناس را ببینید. اما انجام این کار در Rank Tracker یک مزیت بزرگ دارد: می توانید شیوع تاریخی قطعه برجسته را در طول زمان مشاهده کنید. اگر Google به ندرت آنها را در SERP نشان دهد ، ارزش پیگیری قطعات برجسته را ندارد  . به عنوان مثال ، در حال حاضر یک قطعه ویژه برای "پیدا کردن آدرس ایمیل" نشان داده شده است: با این حال ، اگر روی دکمه caret کلیک کرده و سابقه ویژگی SERP را بررسی کنیم ، می بینیم که Google فقط قطعه برجسته را بصورت پراکنده نشان می دهد. فقط در SERP توسط Rank Tracker طی چند روز در ماه گذشته مشاهده شده است: از طرف دیگر ، برای " SEO تجارت الکترونیک " ، Google به طور مداوم قطعه برجسته را نشان می دهد: بنابراین ، برای ما منطقی تر است که قطعه ویژه " SEO تجارت الکترونیک " را در "یافتن آدرس ایمیل" دنبال کنیم ، زیرا شیوع آن فرصت ترافیک بیشتری را ارائه می دهد. پیگیری جستجوی ارگانیک صدا بر اساس موضوع سهم جستجوی ارگانیک صوتی به شما می گوید که سهم وب سایت های مختلف برای مجموعه ای از کلمات کلیدی چقدر است. در این مورد ، کلمات کلیدی ردیابی شده شما. قبل از اینکه بتوانید این را در Rank Tracker مشاهده کنید ، ابتدا باید یک یا چند رقبا را مشخص کنید. اگر تا به حال این کار را نکرده اید ، به  برگه Competitors Overview بروید ، گزینه افزودن رقبا را بزنید ، سپس دامنه یا مسیرهای رقبا را که می خواهید ردیابی کنید وارد کنید. اگر مطمئن نیستید رقبای شما چه کسانی هستند ، پیشنهادات را بر اساس تقاطع کلمات کلیدی بررسی کنید و دکمه "+" را فشار دهید تا آنها را به پروژه خود اضافه کنید. برای وبلاگ Ahrefs ، Backlinko و وبلاگ Moz را اضافه می کنیم. سیدنوتما وبلاگ Moz را به عنوان یک مسیر به جای یک دامنه اضافه کردیم ، بنابراین ما فقط جستجوی ارگانیک صدا را برای محتویات زیر / وبلاگ / زیر پوشه آنها پیگیری می کنیم تا کل سایت آنها. این به این دلیل است که Moz تمام پست های وبلاگ خود را در زیر این پوشه قرار می دهد ، که به ما اجازه می دهد سیب را با سیب مقایسه کنیم. اگر اکنون به  گزارش نمای کلی رقبا بپردازیم ، می بینیم که ما از نظر "دید" برای کلمات کلیدی ردیابی شده خود ، که درصد کل کلیک ها برای کلمات کلیدی ردیابی شده در هر وب سایت است ، از Moz غلبه می کنیم. و ما تقریباً با بکلینکو همتراز هستیم. این برای موقعیت های متوسط ​​رتبه بندی ، ترافیک و ویژگی های SERP نیز یک داستان مشابه است: اما وقتی کلمات کلیدی را بر اساس موضوع با استفاده از برچسب ها گروه بندی می کنید ، این امر حتی قوی تر می شود ، زیرا می توانید با استفاده از  گزارش برچسب های رقبا ، سهم ارگانیک صدا را بر اساس موضوع پیگیری کنید . در حال حاضر ما می توانیم مشاهده کنیم که اگرچه در زمینه محتوای مربوط به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بسیار جلوتر از رقبا هستیم ، اما Backlinko ما را برای محتوای مربوط به ایجاد لینک مورد ضرب و شتم قرار می دهد. اگر برگه ترافیک را بررسی کنیم ، می بینیم که این نیز به ترافیک ترجمه می شود: بنابراین ممکن است بخواهیم این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم آیا می توانیم کاری در این زمینه انجام دهیم. به عنوان مثال ، ممکن است برای رقابت به بک لینک های بیشتری احتیاج داشته باشیم ، یا بتوانیم با ایجاد یک مرکز محتوا رتبه بندی این موضوع را افزایش دهیم . فرصت های کمی را برای غلبه بر رقبا بیابید اگر رقبا برای کلمات کلیدی مهم از شما امتیاز بیشتری می گیرند ، ممکن است بخواهید رتبه بالاتری را در اولویت قرار دهید تا ترافیک را به دست آورند. در اینجا نحوه پیدا کردن این کلمات کلیدی آمده است: به پروژه خود در Rank Tracker بروید روی  گزارش نمای کلی رقبا کلیک کنید فیلتر 10 رتبه بندی برتر جدول را بر اساس رتبه بندی رقبا از بالاترین به پایین ترین طبقه بندی کنید به عنوان مثال ، Backlinko برای کلمات کلیدی مانند " کلمات کلیدی LSI " و "قالب پست وبلاگ" از ما پیشی می گیرد : با توجه به اینکه ما تنها چند موقعیت عقب هستیم ، ممکن است ارزش بررسی SERP را داشته باشد تا ببینیم آیا می توانیم برای رتبه بندی بالاتر کاری انجام دهیم. در مورد " کلمات کلیدی LSI " ، به نظر می رسد که ما به پیوندهای بیشتری نیاز داریم - که آسان نخواهد بود: در مورد "قالب پست وبلاگ" ، Backlinko با وجود داشتن تعداد مشابه وب سایت های پیوند دهنده ، یک موقعیت بالاتر از ما در موقعیت قطبی دارد. اگرچه دلایل زیادی می تواند برای آن وجود داشته باشد ، اما یک عامل ممکن است این باشد که Backlinko مسلماً دارای زاویه ای جذاب تر در عنوان عنوان است ("مانند یک جذابیت کار کنید" در مقابل "چه موقع از آنها استفاده کنید"). صفحاتی را پیدا کنید که برای بازخوانی آماده هستند رتبه بندی برای همیشه دوام ندارد حتی اگر صفحه شما یکبار برای کلمه کلیدی موردنظر شما در موقعیت قطبی قرار گرفته باشد ، به احتمال زیاد در نهایت رتبه آن کاهش یافته و ترافیک خود را از دست می دهد. در این مرحله است که می خواهید صفحه را بازخوانی و بازنشر دهید. برای یافتن صفحاتی که به طور بالقوه برای تازه سازی آماده هستند ، به  گزارش Grossing در Rank Tracker بروید  و به دنبال کلمات کلیدی با رتبه های نزولی در طول زمان باشید. به عنوان مثال ، موقعیت رتبه بندی ما برای " SEO محلی " از زمان شروع ردیابی کلمه کلیدی از شماره 1 به #9 کاهش یافته است. اگر آن پست را در Site Explorer بررسی کنیم ، شاهد کاهش مربوطه در تخمین ترافیک ایالات متحده نیز هستیم : بسیار محتمل است که اگر بخواهیم این پست را برای سال 2021 تازه کنیم ، حداقل سطح و رتبه بندی مجدد را به دست آورد. نحوه انجام این کار را در راهنمای کامل ما برای تازه سازی و انتشار مجدد محتوا بیاموزید . برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی ، رقبایی را بیابید جستجوی موضوعات تحت پوشش رقبای آنلاین یکی از بهترین تاکتیک های تحقیق کلمات کلیدی است. اما هنگام تجزیه و تحلیل وب سایت های رقبای نزدیک ، بهترین کار را می کند. برای یافتن سریع این رقبا ،  گزارش سهم ترافیک را در Rank Tracker هدایت کنید و ضامن "دامنه" را فشار دهید: از آنجا که Rank Tracker این رقبا را با جستجوی وب سایت هایی که از کلمات کلیدی ردیابی شده شما ترافیک جستجو را جذب می کنند ، ایجاد می کند ، اغلب رقبای جستجوی ارگانیک نزدیک را نشان می دهد که ممکن است نادیده گرفته باشید. به عنوان مثال ، ما bigcommerce.com را در میان رقبای برتر خود از نظر سهم ترافیک می بینیم: با توجه به اینکه این وب سایت نه یک رقیب تجاری مستقیم و نه یک وبلاگ SEO است ، احتمالاً هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی از آن غافل می شویم. اما اگر وب سایت را به Site Explorer وصل کنیم  و  گزارش Top Pages را بررسی کنیم ، چند موضوع را می بینیم که شاید ارزش آن را داشته باشد مانند "نکات مربوط به مشاغل کوچک" و "تقویم بازاریابی". اگر کلمات کلیدی خود را بر اساس موضوع در Rank Tracker برچسب گذاری کرده اید ، می توانید با استفاده از فیلتر برچسب ، این روش کشف رقیب را حتی بیشتر انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر برچسب "link building" خود را فیلتر کنیم ، چند رقیب را می بینیم که قبلاً مانند outreach.io و linkbuilder.io ظاهر نشده بودند. با توجه به اینکه ما همیشه در جستجوی موضوعات مرتبط با پیوند بیشتر هستیم ، احتمالاً ارزش بررسی  گزارش صفحات برتر برای این وب سایت ها در Site Explorer را نیز دارد . در حقیقت ، اگر این کار را با linkbuilder.io انجام دهیم ، چند موضوع خوب مرتبط با پیوند ایجاد می کنیم که هنوز به آنها "تبادل لینک" و "متخصص ایجاد لینک" اشاره نکرده ایم. سوالات متداول قبل از اینکه همه چیز را جمع بندی کنیم ، اجازه دهید به چند س commonال متداول در مورد ردیاب های رتبه بندی پاسخ دهیم. بهترین ابزار ردیابی رتبه چیست؟ بهترین ابزار ردیابی رتبه ذهنی است ، اما طبق یک نظرسنجی در صنعت ، SERPRobot ، Ahrefs 'Rank Tracker ، Accuranker و SE Ranking بیشترین استفاده را دارند. آیا ردیاب رتبه رایگان وجود دارد؟ اره خیلی. ما حتی کلمه کلیدی خود را به صورت کاملا رایگان چک می کنیم . آیا می توانم رتبه بندی های محلی را در ردیاب رتبه پیگیری کنم؟ بستگی به ابزار ردیابی رتبه دارد. برخی از این قابلیت را دارند. برخی نمی کنند در ردیاب رتبه Ahrefs می توانید رتبه بندی ها را در سطح کشور ، ایالت ، شهر یا کد پستی دنبال کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی