مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی (که گاهی اوقات به عنوان "کلمات کلیدی SEO" نامیده می شوند) عبارتند از کلمات یا عباراتی که کاربر برای جستجوی اطلاعات خاصی در اینترنت در موتور جستجو وارد می کند.

کلمه کلیدی دروازه ای است که افراد را به نتایج جستجوی ارگانیک و در نهایت به وب سایتی می رساند که در آنجا آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا می کنند.

به همین دلیل یافتن کلمات کلیدی مناسب در SEO بسیار مهم است. وقتی عباراتی را پیدا کردید که مردم هنگام جستجوی چیزهایی از طاقچه شما استفاده می کنند ، می توانید استراتژی و بهینه سازی محتوای خود را طوری تنظیم کنید که این عبارات را هدف قرار دهید. در نتیجه رتبه بهتری خواهید داشت و بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت.

کلمات کلیدی از طریق فرآیندی به نام تحقیق کلمات کلیدی کشف می شوند.

کلمات کلیدی تحقیق چیست؟
تحقیقات کلمات کلیدی یک روش SEO برای یافتن ، تجزیه و تحلیل و استفاده از عباراتی است که افراد برای جستجوی اطلاعات در اینترنت استفاده می کنند.

به عبارت دیگر ، آشنایی با زبان بازدیدکنندگان بالقوه و استفاده از این دانش برای بهینه سازی محتوای شما است.

چرا باید کلمات کلیدی را تحقیق کرد؟
زیرا یکی از مهمترین وظایف SEO است و راهی عالی برای دسترسی بیشتر افراد به محتوای شما است.

چگونه می توان کلمات کلیدی را تحقیق کرد؟
خوب ، این چیزی است که این راهنما به شما کمک می کند.

لازم نیست نگران باشید ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی هیچ علمی نیست . پس از درک اصول اولیه و یادگیری برخی از استراتژی های اثبات شده (و همچنین برخی نکات و ترفندهای مفید) ، خوب پیش می روید! 😉

چه زمانی تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهیم؟
تحقیقات کلمات کلیدی معمولاً اولین قدم برای بهینه سازی موتورهای جستجو در هر وب سایت است.

در موارد زیر حتماً باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید:

به دنبال طاقچه ای جدید
به دنبال ایده های محتوای جدید باشید
بهینه سازی محتوای موجود
WHO باید کلمه کلیدی پژوهش را انجام دهد؟
هر صاحب وب سایت ، وبلاگ نویس ، بازاریاب آنلاین یا متخصص SEO.

یک تاریخچه بسیار کوتاه از تحقیقات کلمات کلیدی
نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی در طول زمان تکامل یافته است.

در دهه 2000 ، تحقیقات کلمات کلیدی اغلب به بازدید از کلید واژه گوگل ، یافتن کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو و قرار دادن آنها در متن وب سایت ، کاهش می یافت.

از آنجا که می توان به راحتی از آن برای رتبه بندی با محتوای با کیفیت پایین سوء استفاده کرد ، گوگل طی چندین سال با چندین به روز رسانی الگوریتم پاسخ داد. هدف از این به روزرسانی ها درک خواسته های کاربران و ارائه بهترین خدمات به آنها بود.

مهمترین به روزرسانی های الگوریتم که بر نحوه انجام کلمات کلیدی تأثیر می گذارد:

گوگل پاندا - جریمه تا نازک، محتوای کم کیفیت و متن های تکراری
Google Penguin - استفاده غیر طبیعی از کلمات کلیدی را مجازات کرده است
مرغ مگس خوار - جستجوی معنایی را بهبود بخشیده و بر هدف جستجو تمرکز کرده است
امروزه تحقیقات کلمات کلیدی بسیار فراتر از یافتن کلمات کلیدی "مناسب" و قرار دادن آنها در مکان های "مناسب" است.

گوگل در درک آنچه مردم به دنبال آن هستند بهتر و بهتر می شود. هدف اصلی آن ارائه محتوایی است که نیازهای آنها را به بهترین نحو برآورده کند.

Google RankBrain

RankBrain جزء الگوریتم گوگل بر اساس هوش مصنوعی است.

چند سالی بود که وجود داشت ، اما مدتی طول کشید تا به طور کامل اجرا شد. در سال 2015 ، گوگل اعلام کرد که RankBrain سومین سیگنال رتبه بندی مهم است .

به لطف RankBrain ، گوگل 2 چیز را درک می کند:

نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجوی ارگانیک
هدف جستجوی پشت پرس و جو چیست
به عبارت دیگر ، تحقیقات کلمات کلیدی روز به روز در حال تبدیل شدن به موضوعی است. دیگر نیازی به یافتن یک کلمه کلیدی ایده آل نیست. این در مورد درک مخاطب و پوشش دادن موضوع به صورت پیچیده است.

به بیان ساده-اگر موضوع به خوبی پوشش داده شده باشد ، می توانید کلمات کلیدی را که حتی در متن استفاده نکرده اید رتبه بندی کنید!  (در فصل آخر بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد .)

این بدان معنا نیست که تحقیق کلمات کلیدی دیگر مهم نیست - برعکس. فقط کمی متفاوت از گذشته به نظر می رسد.

مراحل تحقیق کلمات کلیدی
به منظور این راهنما ، من کل فرایند را به 3 مرحله اصلی تقسیم کرده ام:

پیدا کردن کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
استفاده از کلمات کلیدی
بیایید به جزئیات هر مرحله بپردازیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی