مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

فرض کنید وبلاگی در مورد پیاده روی دارید. نیازی نیست که یک نابغه باشید تا بدانید یکی از کلمات کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید "پیاده روی" یا "مسیرهای پیاده روی" است .

مسئله این کلمات کلیدی (که گاهی اوقات کلمات کلیدی fat head نیز نامیده می شوند ) این است که طبیعتاً رقابت بسیار بالایی دارند.

اما اگر عمق بیشتری در طاقچه پیدا کنید ، متوجه می شوید که افراد علاقمند به پیاده روی نیز ممکن است از کلمات کلیدی مانند:

” ساعت GPS با مانیتور ضربان قلب”
" بهترین برنامه اندروید برای جغرافیایی"
"پیاده روی در مسیر آپالاچی چقدر طول می کشد"
"پیاده روی چقدر کالری می سوزاند"
همه اینها به اصطلاح کلمات کلیدی دم بلند هستند . یک کلمه کلیدی معمولی دارای ویژگی های زیر است:

شامل 3 کلمه یا بیشتر است
حجم جستجوی کمتری دارد اما معمولاً رقابت کمتری نیز دارد
خاص تر است = نرخ تعامل و تبدیل بالاتری دارد
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، بازدیدکنندگان که از کلمات کلیدی بلند استفاده می کنند ممکن است سهم قابل توجهی از کل ترافیک ارگانیک شما را به خود اختصاص دهند.

اینترنت مکانی برای ارائه اطلاعات ، پاسخ به سوالات و حل مشکلات است.

استراتژی محتوای شما باید با هدف پاسخگویی به همه س questionsالاتی که می توانید در مورد طاقچه شما داشته باشید ، انجام شود. کلمات کلیدی دم بلند راهی عالی برای یافتن آنها است.

نکته حرفه ای: کلمات کلیدی دم بلند زیر موضوعات فرعی خاصی را در طاقچه شما نشان می دهند. این بدان معنا نیست که محتوای شما همیشه باید از الگوی 1 کلید واژه بلند = 1 پست وبلاگ پیروی کند.

تقریباً بی نهایت ترکیب احتمالی دم بلند برای یک موضوع وجود دارد. ایجاد پست برای هر یک از آنها غیرممکن است.

در عوض ، می توانید محتوای طولانی ایجاد کنید که به طور طبیعی کل موضوع و کلمات کلیدی طولانی را رتبه بندی کند.

در مورد استفاده صحیح از کلمات کلیدی در فصل 4 اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد .

بیایید نگاهی به چند مکان بیندازیم که به شما کمک می کند کلمات کلیدی را که افراد به طور طبیعی هنگام بحث در مورد موضوعات مرتبط استفاده می کنند ، پیدا کنید.

Google Keyword Planner
Google Keyword Planner از دیرباز برای بسیاری از افراد یک ابزار کلید واژه رایگان بوده است.

با گذشت زمان ، تحقیقات کلمات کلیدی پیچیده تر شده است. امروزه اکثر SEO ها ابزارهای پیشرفته تری را جایگزین GKP کرده اند.

برای استفاده از ابزار ، باید یک حساب Google Ads ایجاد کنید (اگر قبلاً یک حساب Google دارید ، چند ثانیه طول می کشد).

پس از ثبت نام ، به Tools - Keyword Planner بروید.

کلمات کلیدی Discover Discover را انتخاب کرده و کلید واژه (ها) را برای دریافت پیشنهادات وارد کنید.

پس از آن ، لیستی از کلمات کلیدی را مشاهده می کنید که بر اساس ارتباط کلمه کلیدی بذر مرتب شده اند.

Google Keyword Planner یک ابزار عالی است که داده های ارزشمند زیادی را برای کمپین های PPC ارائه می دهد (می توانید راهنمای مناسب مبتدیان ما را در SEOpedia بررسی کنید).

برای SEO ، صدها ایده برای کلمات کلیدی ارائه می دهد ، اما به طور کامل جایگزین ابزار کلمات کلیدی نمی شود.

تا زمانی که دو چیز را به خاطر داشته باشید ، می تواند یک ابزار مفید باشد.

حجم جستجوها اغلب بر اساس کلمات کلیدی نوع نزدیک گروه بندی می شوند. همچنین ، فقط محدوده حجم جستجو (به عنوان مثال 1K - 10K) را مشاهده خواهید کرد مگر اینکه به اندازه کافی در Google Ads هزینه کنید.
Google Keyword Planner بخشی از Google Ads (قبلاً Google AdWords) است. ستون رقابت آن نشان دهنده مشکلات ارگانیک نیست ، فقط رقابت در مبارزات PPC است.
کلید واژه جدید برنامه ریز توسط Google: SEO و PPC شامل چه مواردی می شوند؟
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی
متداول ترین راه برای یافتن فرصت های کلیدی کلیدی ، استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی است. ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد - KWFinder ، KeywordTool ، Long Tail Pro ، به نام چند…

ممکن است بپرسید - آیا باید هزینه ابزار تحقیق کلمات کلیدی را پرداخت کنم؟

البته ، پاسخ به چیزهای زیادی بستگی دارد ، اما توصیه من این است:

"اگر وب سایت یا وبلاگ شما به هر طریقی برای شما پول به ارمغان بیاورد ، ابزار تحقیق کلمات کلیدی
(یا به طور کلی مجموعه ابزار SEO) یک سرمایه گذاری عالی است که ارزش را باز می گرداند."

مزایای اصلی استفاده از ابزار تحقیق حرفه ای کلمات کلیدی:

در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود (صدها ایده برای کلمات کلیدی به معنای واقعی کلمه با یک کلیک دریافت می کنید)
این داده هایی را ارائه می دهد که در جاهای دیگر پیدا نمی کنید (مانند دشواری کلمات کلیدی ، حجم جستجو ، داده های SERP)
این مزیت رقابتی به شما می دهد (در برابر کسانی که از هیچ ابزار کلمه کلیدی استفاده نمی کنند)
من اشاره کردم که هر تحقیق کلید واژه ای معمولاً شامل سه مرحله اصلی است: پیدا کردن ، تجزیه و تحلیل و استفاده از کلمات کلیدی. با استفاده از یک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، شما مرحله اول و دوم را پوشش می دهید .

دو روش اساسی برای نزدیک شدن به تحقیق در ابزار کلمات کلیدی وجود دارد:

جستجو بر اساس کلید واژه کلیدی
تحقیقات مبتنی بر رقبا
1. بر اساس کلمه کلیدی بذر جستجو کنید
همانطور که در نام پیشنهاد شده است ، این روش با کلمه کلیدی seed آغاز می شود. این می تواند هر عبارتی باشد که موضوع را توصیف می کند.

اگر می خواهید در مورد دستگاه های قهوه سازی محتوا ایجاد کنید ، کافی است کلمه کلیدی دستگاه های قهوه ساز را در ابزار وارد کنید.

توجه: وقتی در مورد ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی صحبت می کنم ، از KWFinder به عنوان یک ابزار نمونه در این راهنما استفاده می کنم. این برنامه از کلمات کلیدی بذر و تحقیقات کلیدواژه رقبا پشتیبانی می کند.

پیشنهادات بر اساس ارتباط موضعی و همچنین ویژگی تکمیل خودکار است - کلمات کلیدی حاوی کلید واژه + (یا) کلمه (های) دیگر.

علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی ، یک ابزار با کیفیت معیارهای SEO را ارائه می دهد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را تجزیه و تحلیل کرده و انتخاب کنید.

می توانید به سرعت حجم دقیق جستجو ، سختی کلمه کلیدی و صفحه نتایج جستجو (SERP) را بررسی کنید.

ما در مورد معنی این معیارها و راههای تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی در فصل بعدی صحبت خواهیم کرد .

2. تحقیق کلمات کلیدی مبتنی بر رقبا
تحقیق در مورد کلمات کلیدی رقابتی یکی از ارزشمندترین ویژگی های ابزار کلمات کلیدی است.

چرا؟ زیرا یافتن کلید واژه های رقبا به صورت دستی بسیار خسته کننده است. شما به معنای واقعی کلمه باید صفحه به صفحه بروید و کلمات کلیدی را که رقبایتان روی آن تمرکز کرده اند حدس بزنید.

اما این تنها چند کلیک با یک ابزار مناسب است.

دو روش اساسی برای انجام این کار وجود دارد:

الف) دامنه رقیب خود را بررسی کنید تا ایده های جدیدی در مورد موضوع دریافت کنید
با بررسی کلمات کلیدی رقیب خود ، می توانید ایده های موضوعی جالب جدیدی را پیدا کنید که می توانید با وب سایت خود پوشش دهید.

در مثال زیر ، من دامنه یک وبلاگ محبوب درباره قهوه homegrounds.co را وارد کرده ام . این ابزار لیستی از صدها کلمه کلیدی را نشان می دهد که این وب سایت برای آنها رتبه بندی شده است.

به همین سادگی.

ب) برای به دست آوردن ایده کلمات کلیدی برای یک موضوع خاص ، آدرس اینترنتی خاص را بررسی کنید
اگر قبلاً موضوعی را در ذهن دارید ، معمولاً از این تکنیک استفاده می شود. فرض کنید می خواهید مقاله ای در مورد "روی قهوه بریزید" برای وبلاگ قهوه خود بنویسید .

فقط کافی است کلمه کلیدی را در گوگل وارد کنید و ببینید چه کسی برای آن رتبه بندی می کند. اگر شما نیستید ، رقیب شماست

هنگامی که رقیب را پیدا کردید ، فقط آدرس مقاله او را وارد کنید و می توانید کلمات کلیدی دیگری را که مقاله برای آنها رتبه بندی شده است مشاهده کنید. همه آنها کلمات کلیدی هستند که با موضوع اصلی شما ارتباط نزدیکی دارند.

در تصویر صفحه می بینید که یک مقاله در مورد "روی قهوه ریخته " برای سایر اصطلاحات مرتبط مانند:

"روی دمای قهوه بریزید"
"برای فیلتر بیش از حد"
"دستورات قهوه را بریزید"
"چه چیزی بر سر می ریزد"
همه آنها کلمات کلیدی هستند که می توانید در محتوای خود استفاده کنید.

خیلی باحاله ، درسته؟

پیشنهادات گوگل
گوگل بسیاری از کلمات کلیدی را مستقیماً در جستجو ارائه می دهد تا به افراد در یافتن مرتبط ترین نتایج کمک کند.

بیایید نگاهی به 3 ویژگی ای که می توانید برای یافتن ایده های کلید واژه جدید استفاده کنید ، بیاندازیم:

تکمیل خودکار
احتمالاً متوجه شده اید که گوگل سعی می کند عبارتهای جستجوی مرتبط را مستقیماً در فرم جستجو پیشنهاد کند. از آنجا که اینها بر اساس جستجوهای واقعی افراد انجام می شوند ، می توانند الهام بخش خوبی برای کلمات کلیدی جالب باشند.

با تایپ کلمه کلیدی بذر خود در جستجوی Google شروع کنید و حروف (یا اعداد) را برای مشاهده پیشنهادات اضافه کنید.

ما می توانیم ترکیب های مختلفی را امتحان کنیم:

بازاریابی ایمیلی a، b، c…
بازاریابی ایمیلی ab، ac، ad…
بازاریابی ایمیلی 0 ، 1 ، 2…
بهترین بازاریابی ایمیلی…
مردم نیز می پرسند
یکی از ویژگی هایی که می توانید در نتایج جستجوی Google پیدا کنید ، قطعه اصطلاحاً "مردم همچنین می پرسند" است . بیشتر برای پرسش های س appearsال ظاهر می شود و سایر س relatedالات مرتبط را پیشنهاد می دهد.

اینها می توانند به عنوان الهام بخش برای کلمات کلیدی دم بلند مورد استفاده قرار گیرند.

نکته حرفه ای: اگر روی یکی از سوالات کلیک کنید ، س questionsالات مرتبط بیشتری ظاهر می شود. به این ترتیب ، می توانید تعداد بی نهایت سوالات را بارگذاری کنید.

جستجوهای مربوط به…
این ویژگی بسیار شبیه به تکمیل خودکار است ، اما پیشنهادات در انتهای صفحه نتایج است.

نکته حرفه ای: علاوه بر گوگل ، تقریباً سایر موتورهای جستجو پیشنهادات و اصطلاحات مربوط به خود را ارائه می دهند. ممکن است کلمات کلیدی زیادی را که در Google پیدا نمی کنید دریافت نکنید ، اما ارزش استفاده از آن را دارد. می توانید Bing ، Yahoo یا DuckDuckGo را امتحان کنید.

پاسخ ThePublic
یک راه ساده تر برای استخراج پیشنهادات تکمیل خودکار انجام این کار به صورت خودکار است. یکی از ابزارهایی که این کار را به صورت رایگان انجام می دهد ، AnswerThePublic است .

کافی است کلمه کلیدی دانه خود را وارد کنید تا پیشنهادات تکمیل خودکار گوگل و بینگ برای هر حرف الفبا ایجاد شود.

ویژگی که بیشتر دوست دارم ایجاد پیشنهادات کلید واژه بر اساس موارد زیر است:

کلمات س Questال (کی ، چگونه ، کجا ، چه ، می تواند ،…)
حروف اضافه (برای ، بدون ، به ، با ،…)
مقایسه کلمات (مانند ، مقابل ، و ، یا ،…)
پیشنهادات YouTube
یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است.

اگرچه تحقیقات کلمات کلیدی برای این پلت فرم ویژگی های خاص خود را دارد ، اما می تواند برای تحقیقات کلمات کلیدی گوگل نیز مفید باشد.

هزاران جستجو در پشت محبوب ترین موضوعات وجود دارد. این احتمال زیاد است که موضوعات محبوب YouTube از جستجوهای زیادی در Google نیز برخوردار باشند.

بیایید یک مثال بزنیم.

اگر "فیلتر آب" را در YouTube جستجو کنیم ، در عنوان یکی از نتایج ویدیو یک کلمه کلیدی واضح پیدا می کنیم - "فیلتر آب DIY" .

بررسی سریع حجم جستجو به ما می گوید که این عبارت در جستجوی Google نیز بسیار محبوب است.

راه دیگر استفاده از ویژگی تکمیل خودکار YouTube است. هنگام جستجوی ویدئوها در YouTube ، مردم معمولاً از جستجوهای جستجوی "بیشتر" استفاده می کنند.

اگر پیشنهادات تکمیل خودکار Google و YouTube را مقایسه کنید ، می بینید که متفاوت هستند.

ابزارهای مفیدی مانند YouTube Keyword Tool وجود دارد که نتایج تکمیل خودکار را به طور خودکار حذف می کند.

کنسول جستجوی Google
یک راه عالی برای یافتن کلمات کلیدی بسیار مرتبط این است که آنچه را که قبلاً در کنسول جستجوی Google رتبه بندی کرده اید بررسی کنید.

اگر مقاله قبلاً برای برخی از کلمات کلیدی رتبه بندی کرده است ، به احتمال زیاد عبارات بلند دم دیگری را نیز پیدا خواهید کرد که برای آنها رتبه بندی می کند.

بیایید به 2 روش برای یافتن کلمات کلیدی با بهترین پتانسیل نگاه کنیم:

1. کلمات کلیدی را با تعداد نمایش بالا اما تعداد کلیک کم بررسی کنید
کلمات کلیدی با تعداد نمایش زیاد و تعداد کلیک بسیار کم ممکن است نشان دهند potential پتانسیل بالای ترافیک باشند اما شما رتبه کافی را ندارید (یا برای مدت کوتاهی رتبه بندی کرده اید و دیگر نه).

توجه: این مورد در مورد کلمات کلیدی که در SERP دوم یا پایین رتبه بندی می کنید صدق می کند. اگر در رتبه اول SERP قرار دارید ، اما کلیک ها بسیار کم است ، این مسئله با نرخ کلیک پایین است.

به Search Console خود بروید و Search results را در قسمت Performance انتخاب کنید .

می توانید تمام کلمات کلیدی را که با دامنه رتبه بندی می کنید (تنظیم Queries پیش فرض) بررسی کنید.

یا می توانید به صفحات بروید ، نشانی اینترنتی خاصی را انتخاب کنید و سپس روی Queries کلیک کنید تا کلمات کلیدی را که با آن نشانی اینترنتی خاص رتبه بندی می کنید مشاهده کنید.

در مرحله بعد ، نتایج را بر اساس تعداد نمایش ها مرتب کنید. شما باید به دنبال کلمات کلیدی باشید که می توانند برای محتوای شما مناسب باشند اما تعداد کلیک آنها کم است.

کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا ارزش تلاش را دارند (به ویژه از نظر حجم و دشواری جستجو - فصل سوم را ببینید ).

در صورت انجام این کار ، می توانید بهینه سازی مقاله را برای این کلمات کلیدی بهبود بخشید.

2. رتبه ای را که در SERP دوم یا سوم رتبه بندی می کنید بررسی کنید
با بررسی موقعیت متوسط ​​برای پرس و جوها ، می توانید دریابید که در SERP دوم یا سوم برای کلمات کلیدی که تمرکز اصلی مقاله نبوده اند رتبه بندی می شوند و با این وجود ، برداشت ها و کلیک ها را برای شما به ارمغان می آورند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که موقعیت Average را در قسمت Performance انتخاب کنید (به طور پیش فرض نمایش داده نمی شود). سپس پرس و جوها را بر اساس این بعد مرتب کنید.

اگرچه به هیچ وجه دقیق ترین راه برای مشاهده رتبه بندی شما نیست ، اما به شما کمک می کند در میان کلمات کلیدی که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید میوه کم چربی پیدا کنید.

فرض کنید شما مقاله ای در مورد انواع مختلف دستگاه های قهوه ساز نوشتید.

در Search Console ، کلمه کلیدی "4 فنجان قهوه ساز" را با موقعیت متوسط ​​در SERP دوم یا سوم پیدا می کنید.

از آنجا که کلمه کلیدی مرتبط است و حجم جستجوی قوی دارد ، می تواند منبع خوبی برای ترافیک وبلاگ شما باشد.

دو کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

برای تاکید بیشتر بر کلید واژه می توانید مقاله فعلی را بهبود بخشید. (با این حال ، احتمالاً نمی خواهید چنین موضوع فرعی خاصی را در یک مقاله کلی پوشش دهید.)
می توانید یک پست جدید با تمرکز بر "بهترین 4 فنجان ساز قهوه ساز" بنویسید و آن را از مقاله اصلی پیوند دهید.
با داشتن یک مقاله با کیفیت اختصاص داده شده به موضوع ، شانس بالایی برای رتبه بندی کلیدواژه در موقعیتی بهتر از پست عمومی دارید.

نکته: اگر تازه وارد GSC شده اید ، راهنمای ساده کنسول جستجوی Google ما را بررسی کنید و تمام اصول اولیه را بیاموزید.

Reddit
Reddit یکی از بزرگترین انجمن های آنلاین است که تقریباً هر موضوعی را که می توانید تصور کنید پوشش می دهد. به این ترتیب ، می تواند مکانی عالی برای یافتن افرادی باشد که به طاقچه شما علاقه مند هستند و موضوعات مورد بحث آنها را کشف کنید.

فرض کنید طاقچه شما در حال آبگیری است (من هنگام نوشتن این راهنما این طاقچه را کشف کردم و فکر می کنم سرگرمی دوران بازنشستگی خود را پیدا کردم).

در مرحله اول ، subreddits مربوط به طاقچه خود را جستجو کنید. همانطور که می بینید ، حتی یک طاقچه خاص مانند آبگیری هزاران دنبال کننده در فرعی های مختلف دارد.

می توانید یک subreddit خاص را انتخاب کرده و به محبوب ترین پست ها نگاه کنید. متناوباً ، می توانید پستهای نوع سوال را در subreddit جستجو کنید.

عبارات جستجو که می توانید استفاده کنید:

"سوال"
"چگونه می توانم"
"تو چطور"
"پیشنهادات"
"نکات"
سوالات مختلفی در رابطه با طاقچه پیدا خواهید کرد. آنها می توانند بر اساس مطالبی که افراد آنلاین در مورد آن صحبت می کنند ، الهام بخش محتوای بعدی شما باشند.

در تصویر بالا ، می توانید ایده های موضوعی احتمالی را برای طاقچه آبگیری مشاهده کنید.

نکته حرفه ای: می توانید از یک ابزار رایگان به نام Keyworddit برای استخراج کلمات کلیدی مکرر از زیرمجموعه مورد علاقه خود استفاده کنید.

سریع و کاربردی ، درست است؟

انجمن های طاقچه
اگرچه تالارهای گفتمان مانند گذشته محبوبیت چندانی ندارند ، اما انواع مختلفی از تالارهای گفتگوی محدود بقا یافته اند.

برای یافتن انجمن های مرتبط با موضوع خود می توانید از این پرس و جوهای جستجو استفاده کنید:

" انجمن کلمات کلیدی "
" کلید واژه " + "انجمن"
" کلمه کلیدی " + "انجمن ها"
در اینجا نمونه ای از یک انجمن فعال در طاقچه بازی های روی صفحه است:

نکته: به تعداد پست ها/نظرات و آخرین تاریخ پست ها توجه کنید تا تالار گفتمان فعال باشد یا خیر.

با وارد شدن به یک دسته بندی خاص ، می توانید بسیاری از موضوعات و ایده های کلیدی کلیدی را بر اساس موضوعاتی که افراد به طور فعال در مورد آنها بحث می کنند ، بیابید.

اگر یک انجمن تخصصی را می بینید که به نظر می رسد مستقیماً از دهه 90 آمده است ، با هزاران موضوع و آخرین پست مربوط به یک ساعت قبل ، یک جواهر پیدا کرده اید.

آمازون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی