مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

مرکز معرفی بهترین سایت ها

معرفی بهترین سایت های آموزش و خدماتی

پیروی از این چک لیست SEO به ما کمک کرد ترافیک وبلاگ خود را به بیش از 640،000 بازدید ماهانه جستجو تبدیل کنیم. برای فروشگاه های تجارت الکترونیک ، مشاغل محلی ، سایت های وابسته - هر چیزی کار می کند. این چک لیست است: چک لیست اولیه SEO چک لیست فنی SEO چک لیست تحقیقات کلمات کلیدی چک لیست محتوا چک لیست SEO در صفحه چک لیست ایجاد لینک نحوه استفاده از این چک لیست SEO اکثر چک لیست های SEO نمی توانند در مورد چگونگی انجام سئو یک فرایند مستمر صحبت کنند. در عوض ، آنها کارهای تصادفی را لیست می کنند و به نظر می رسد که پس از بررسی آنها SEO به پایان رسیده و گردگیری شده است. اینطور نیست ، بنابراین ما به هر مورد در چک لیست خود یکی از این برچسب ها را داده ایم: آیا آن را یک بار به صورت دوره ای این کار را انجام دهید آیا آن را هر زمانی که شما یک صفحه جدید منتشر این ساختار بدین معناست که نیازی نیست امروز همه چیز را در این چک لیست مرور کنید. ابتدا وظایف یکبار را انجام دهید ، سپس کارهای دوره ای را انجام دهید ، سپس هر بار که صفحه جدیدی را منتشر می کنید ، کارهای جاری را تکمیل کنید. برسیم به آن. چک لیست اصول SEO بیایید با چند شیوه SEO که  همه باید در کیف خود داشته باشند شروع کنیم. این رتبه ها به طور مستقیم رتبه ها را بهبود نمی بخشد ، اما در تنظیم رتبه شما در Google مهم است . 1. Google Search Console را راه اندازی کنید کنسول جستجوی Google  یک ابزار رایگان برای ردیابی عملکرد جستجوی ارگانیک سایت شما است. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید با آن انجام دهید: کلمات کلیدی را  که رتبه بندی کرده اید مشاهده کنید بررسی موقعیت های رتبه بندی خطاهای وب سایت را بیابید ارسال نقشه سایت نحوه تنظیم آن را در راهنمای گام به گام ما بیاموزید . 2. Bing Webmaster Tools را راه اندازی کنید Bing Webmaster Tools  اساساً معادل Bing از کنسول جستجوی Google است. نحوه تنظیم آن را در اینجا بیاموزید . 3. Ahrefs Webmaster Tools را تنظیم کنید Ahrefs Webmaster Tools  ( AWT ) یک ابزار رایگان است که به شما کمک می کند عملکرد SEO وب سایت خود را بهبود بخشیده و ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری دریافت کنید. در اینجا چند ویژگی اصلی وجود دارد: اسکن سایت خود را برای 100+ SEO مسائل همه بک لینک های خود را مشاهده کنید همه کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه بندی می کنید مشاهده کنید در مورد AWT  اینجا بیشتر بدانید : 4. Google Analytics را راه اندازی کنید Google Analytics  یک ابزار رایگان است که به شما امکان می دهد ببینید چند نفر از سایت شما بازدید می کنند ، از کجا آمده اند و چگونه با آن تعامل دارند. در این راهنما نحوه تنظیم آن را بیاموزید . سیدنوتهمچنین ارزش اتصال Google Search Console با Google Analytics برای مشاهده داده های Search Console در Analytics را دارد. نحوه انجام این کار را در اینجا بیاموزید . مطالعه توصیه شده: نحوه استفاده از Google Analytics برای بهبود عملکرد SEO 5. افزونه SEO را نصب کنید اگر از وردپرس استفاده می کنید ، به افزونه SEO احتیاج دارید که به شما در بهینه سازی مواردی مانند نقشه سایت  و برچسب های متا کمک کند . در اینجا چند گزینه خوب وجود دارد (شما فقط به یک مورد نیاز دارید): سئو Yoast رتبه ریاضی SEO چارچوب اگر از پلت فرم وب سایت دیگری مانند Shopify استفاده می کنید ، احتمالاً به افزونه SEO احتیاج ندارید . 6. ایجاد و ارسال نقشه سایت نقشه های سایت به موتورهای جستجو می گویند که در کجا مطالب مهم را در سایت خود بیابند تا بتوانند به راحتی  صفحات شما را خزیده و فهرست بندی کنند. در اینجا ظاهر سایت برای وبلاگ ما به شرح زیر است: معمولاً می توانید نقشه سایت خود را در یکی از آدرس های اینترنتی زیر پیدا کنید: /sitemap.xml /sitemap_index.xml /sitemap خوانده شده این  اگر شما می توانید آن را پیدا کنید، سپس یاد بگیرند که چگونه به ارسال نقشه سایت خود را به گوگل و بینگ در اینجا . 7. ایجاد یک فایل robots.txt Robots.txt  یک فایل متنی ساده است که به موتورهای جستجو می گوید  کجا می توانند و نمی توانند در سایت شما قرار بگیرند. داشتن یک فایل robots.txt همیشه تمرین خوبی است ، اما اگر لازم است از موتورهای جستجو از خزیدن صفحات یا بخشهای سایت خود جلوگیری کنید ، یک امر ضروری است. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه تجارت الکترونیک را اداره می کنید ، ممکن است نخواهید که آنها صفحه سبد خرید شما را خزیده و فهرست بندی کنند. با مراجعه به yourdomain.com/robots.txt می توانید بررسی کنید که آیا فایل robots.txt دارید یا خیر. اگر یک فایل متنی ساده مشاهده کردید ، خوب است بروید. اگر چیز دیگری مشاهده کردید ، "robots.txt generator" را در Google جستجو کنید و یکی را ایجاد کنید. خواندن توصیه شده:  Robots.txt و SEO : هر آنچه باید بدانید چک لیست فنی SEO مسائل فنی SEO اغلب وب سایت را از رتبه ای که شایسته آن است باز می دارد. در اینجا بهترین شیوه های فنی اساسی وجود دارد که همه باید از آنها پیروی کنند. 1. ساختار وب سایت خود را برنامه ریزی کنید (فقط سایتهای جدید) بسیار مهم است که بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو بتوانند به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند. به همین دلیل است که باید یک ساختار منطقی سایت ایجاد کنید. برای انجام این کار ، یک نقشه ذهنی ساده ترسیم کنید: هر شاخه روی نقشه باید یک پیوند داخلی باشد تا موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان بتوانند بین صفحات حرکت کنند. خواندن توصیه شده:  ساختار وب سایت: چگونه می توان بنیان SEO خود را ایجاد کرد 2. مطمئن شوید که سایت شما قابل خزیدن است Google نمی تواند محتواهای قابل خزندگی را به درستی فهرست بندی کند ، بنابراین ارزش دارد که  گزارش پوشش را در کنسول جستجوی Google برای هشدارها یا موارد محرومیت مربوط به robots.txt بررسی کنید. اگر می خواهید Google مطمئن شود که Google هر یک از صفحات مسدود شده را ایندکس می کند ، باید قانونی را که باعث مسدود شدن می شود را از فایل robots.txt خود حذف کنید. خواندن توصیه شده:  Robots.txt و SEO : هر آنچه باید بدانید 3. مطمئن شوید که سایت شما دارای فهرست بندی باشد نمایه سازی و خزیدن دو چیز متفاوت است. اینکه موتورهای جستجو می توانند یک صفحه را خزند به این معنی نیست که می توانند آن را فهرست بندی کنند. اگر یک متا تگ روبات 'noindex' یا برچسب x ‑ robots  در صفحه وجود داشته باشد ، نمایه سازی امکان پذیر نیست. Google به شما در مورد نشانی های اینترنتی بدون نمایه در  گزارش پوشش می گوید . شما همچنین می توانید این اطلاعات را در پیدا Indexability  گزارش در Ahrefs، سایت حسابرسی . اگر صفحات "noindexed" دارید که باید ایندکس شوند ، تگ "noindex" را حذف کنید. خواندن توصیه می شود:  Robots Meta Tag & X ‑ Robots-Tag: همه آنچه باید بدانید 4. مطمئن شوید که از HTTP استفاده می کنید HTTPS یک  عامل رتبه بندی سبک وزن تایید شده است. آره اشتباهه HTTPS به هیچ وجه عاملی برای تصمیم گیری در مورد فهرست بندی یا عدم فهرست بندی صفحه نیست. ما از HTTPS به عنوان یک عامل رتبه بندی سبک وزن استفاده می کنیم و داشتن HTTPS برای کاربران عالی است. گواهی رایگان از Let's Encrypt نیز به همان خوبی کار می کند. - 🍌 جان 🍌 (JohnMu) 29 ژانویه 2019 اگر امروز از HTTPS استفاده نمی کنید ، زمان تغییر است. رتبه بندی احتمالی به کنار ، HTTPS از داده های بازدیدکنندگان شما محافظت می کند. این امر به ویژه در صورت داشتن فرم تماس با سایت شما بسیار مهم است. اگر برای گذرواژه یا اطلاعات پرداخت درخواست می کنید ، این فقط مهم نیست. این یک ضرورت مطلق است چگونه می دانید که سایت شما از HTTPS استفاده می کند  ؟ در نوار جستجوی مرورگر خود به دنبال قفل باشید: سیدنوتشما می توانید یک گواهی SSL رایگان از Lets Encrypt دریافت کنید . 5. مطمئن شوید که وب سایت شما در یک دامنه قابل دسترسی است بازدیدکنندگان نباید بتوانند در چندین مکان به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. این می تواند منجر به خزیدن ، نمایه سازی و مسائل امنیتی شود. برای بررسی اینکه آیا همه چیز مرتب است ، این چهار نشانی اینترنتی را به httpstatus.io وصل کنید : http://yourdomain.com http://www.yourdomain.com https://yourdomain.com https://www.yourdomain.com اگر همه چیز خوب است ، سه مورد از آنها باید به چهارم تغییر مسیر دهند. اگر این اتفاق نیفتاد ، باید یک تغییر مسیر دائمی 301 را تنظیم کنید . اگر از HTTPS استفاده می کنید (باید استفاده کنید) ، همچنین مهم است که نسخه قابل دسترسی وب سایت شما نسخه امن باشد. این یا https://yourdomain.com است یا https://www.yourdomain.com. خواندن توصیه شده:  301 تغییرمسیر برای SEO : هر آنچه باید بدانید 6. مطمئن شوید که سایت شما سریع بارگیری می شود سرعت صفحه از سال 2010  یک عامل رتبه بندی روی دسکتاپ  و از سال 2018 تلفن همراه بوده است . به راحتی می توان فهمید چرا. کلیک بر روی یک نتیجه جستجو و انتظار برای بارگیری آن ناامید کننده است. به همین دلیل است که  با کاهش سرعت صفحه احتمال پرش افزایش می یابد. می توانید از ابزارهایی مانند PageSpeed ​​Insights  و GTMetrix  برای مشاهده سرعت بارگذاری صفحه وب خود استفاده کنید. با این حال ، این ابزارها فقط می توانند در یک زمان یک صفحه را بررسی کنند. برای بررسی همه صفحات خود ، سایت خود را با Ahrefs ' Audit Site خزید . صفحات کندی را مشاهده خواهید کرد که در  گزارش عملکرد پرچم گذاری شده اند . 7. مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل مناسب است بیشتر جستجوها  در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود ، بنابراین داشتن یک وب سایت سازگار با تلفن همراه از همیشه مهمتر است. بررسی کنید آیا سایت شما نیاز به کار با ابزار تست دوستانه موبایل Google دارد یا خیر . 8. افزونه فشرده سازی تصویر را نصب کنید فشرده سازی تصاویر باعث کوچک شدن فایل های تصویری و افزایش سرعت صفحه می شود. این مهم است زیرا سرعت صفحه یکی از عوامل رتبه بندی گوگل است . اگر از وردپرس استفاده می کنید ، افزونه های زیادی برای این کار وجود دارد. ما ShortPixel را دوست داریم . به شما این امکان را می دهد که حداکثر 100 تصویر را در ماه فشرده کنید. اگر از پلت فرم وب سایت دیگری استفاده می کنید ، در Google افزونه ای مناسب را جستجو کنید یا از برنامه وب ShortPixel استفاده کنید . 9. صفحات شکسته را برطرف کنید پیوندهای شکسته می توانند بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارند و جریان "اقتدار" را در وب سایت شما و اطراف آن قطع کنند. برای یافتن پیوندهای شکسته در سایت خود ، از ابزارهای وب سرور Ahrefs استفاده کنید . وب سایت خود را با Site Audit جستجو کنید به  گزارش صفحات داخلی بروید به دنبال خطاهای "صفحه 404" باشید در اینجا نحوه برخورد با پیوندهای خراب که پیدا می کنید آورده شده است: خواندن توصیه شده:  نحوه پیدا کردن و رفع پیوندهای شکسته (برای بازپس گیری "لینک آب" با ارزش) 10. رفع مشکلات محتوای تکراری محتوای تکراری محتوای  دقیق یا تقریباً تکراری است که در وب در بیش از یک مکان ظاهر می شود. این یک مساله رایج SEO در تجارت الکترونیک  است که به لطف ناوبری مجزا است. این به تنهایی می تواند باعث صدها مشکل محتوای تکراری شود. با Ahrefs Webmaster Tools می توانید مسائل محتوای تکراری را به صورت رایگان پیدا کنید. وب سایت خود را با Site Audit جستجو کنید به گزارش محتوای تکراری بروید روی برگه "مسائل" ضربه بزنید در صورت لزوم ، این موارد را با متعارف کردن URL های آسیب دیده برطرف کنید. خواندن توصیه شده:  مطالب تکراری: راهنمای کامل برای مبتدیان چک لیست تحقیقات کلمات کلیدی تحقیق  در مورد کلمات کلیدی مهمترین بخش پازل SEO است. اگر نمی دانید  مردم به دنبال چه کلمات کلیدی هستند ، چگونه می توانید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید؟ برای پیاده شدن روی پای راست ، این موارد چک لیست را دنبال کنید. 1. یک کلید واژه اصلی برای هدف گیری پیدا کنید هر صفحه در وب سایت شما باید یک کلمه کلیدی اصلی اصلی را هدف قرار دهد. شما باید انجام دهید تحقیق کلمه کلیدی  دوره ای به پیدا کردن کلمات کلیدی به هدف، اما شما همچنین باید مطمئن شوید که شما را هدف قرار بهترین کلمه کلیدی هر زمانی که شما یک صفحه جدید منتشر کند. چگونه می دانید بهترین کلمه کلیدی کدام است؟ این راهی است که محبوب ترین روش جستجوی موضوع را نشان می دهد. به عنوان مثال ، فرض کنید شما در حال نوشتن پستی در مورد بهترین پودرهای پروتئینی هستید. روشهای زیادی برای جستجوی افراد وجود دارد ، مانند: بهترین پودر پروتئین چیست؟ بهترین مکمل های پروتئینی بهترین شیک های پروتئینی بنابراین ، در صورت وجود کدام یک از این کلمات کلیدی را هدف قرار می دهید؟ خوشبختانه راهی آسان برای فهمیدن این موضوع وجود دارد. فقط موضوع خود را در Explorer Keywords Ahrefs  جستجو کرده و به موضوع والدین نگاه کنید. این معمولاً روش رایج تری برای جستجوی همان چیز است. سیدنوتموضوع والدین 100٪ بی عیب نیست. این به سادگی کلمه کلیدی را نشان می دهد که بیشترین ترافیک را برای صفحه کلید واژه شما ارسال می کند. این معمولاً بهترین کلمه کلیدی برای هدف گیری است اما نه همیشه ، بنابراین اجازه ندهید این عقل سلیم غلبه کند. مطالعه توصیه شده: نحوه انجام کلمات کلیدی برای  SEO 2. هدف جستجو را ارزیابی کنید هدف جستجو  دلیل جستجوی جستجوگر است. اگر صفحه شما با این مورد مطابقت نداشته باشد ، شانس رتبه بندی شما بسیار کم است. قصد جستجو را چگونه ارزیابی می کنید؟ به انواع و قالب صفحات رتبه بندی شده در Google برای کلمه کلیدی اصلی خود نگاه کنید. به عنوان مثال ، ما می توانیم از URL ها و عناوین نتایج برتر در زمینه "مهارت های بازاریابی" مشاهده کنیم که همه آنها پست وبلاگ هستند. همانطور که برای فرمت، آنها عمدتا listicles . اگر این کلمه کلیدی را با صفحه ای که دوره ای را می فروشد هدف قرار دهید ، احتمالاً رتبه بندی نمی کنید زیرا با هدف جستجو مطابقت ندارد. خواندن توصیه شده: Search Search چیست؟ راهنمای کامل برای مبتدیان 3. شانس خود را برای رتبه بندی در Google ارزیابی کنید درک سهولت یا دشواری رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی به شما کمک می کند تا فرصت را در اولویت قرار داده و انتظارات واقع بینانه ای ایجاد کنید. برای برآورد تقریبی اولیه ، از  نمره دشواری کلمات کلیدی در Keywords Explorer استفاده کنید. فقط  به این موضوع کاملاً تکیه نکنید . نتایج را خودتان برای مواردی که ممکن است نشان دهند a یک کلمه کلیدی سخت برای شکستن باشد ، بررسی کنید ، مانند: بک لینک با کیفیت بالا به صفحات برتر مارک های عمدتا بزرگ در 10 مورد برتر ارتباط موضوعی بالای سایت های دارای رتبه بالا در این آموزش بیشتر بیاموزید . 4- درباره آنچه مردم می خواهند بدانند تحقیق کنید بگویید کسی " کلمات کلیدی SEO " را جستجو می کند . از تجزیه و تحلیل قصد جستجو می توانید متوجه شوید که مردم به دنبال تعریفی از این اصطلاح هستند ، اما چه س questionsالات دیگری دارند؟ و چه اطلاعات دیگری را باید در محتوای خود قرار دهید؟ کادر "مردم همچنین س Askال می کنند" گوگل اطلاعاتی در این مورد ارائه می دهد: برای ایده های بیشتر ، سه صفحه رتبه برتر را بگیرید و آنها را در ابزار محتوا Ahrefs بچسبانید . با این کار کلید واژه هایی را که یک یا چند صفحه برای آنها رتبه بندی شده است نشان می دهد. سپس فقط یک مورد برای مشاهده کلمات کلیدی که ممکن است نمایانگر موضوعات فرعی باشند چشم دوخته است. در مورد ما ، این ممکن است "مثالهای کلید واژه" و "نحوه استفاده از کلمات کلیدی برای  SEO " باشد. چک لیست محتوا انتخاب کلمه کلیدی مناسب مهم است ، اما اگر محتوای شما خراشیده نباشد ، تمام تلاش شما بی نتیجه خواهد بود. برای افزایش سطح محتوای خود ، این نکات را دنبال کنید. 1. حل مسئله خواننده درک هدف جستجو اولین قدم برای حل مشکل خواننده است زیرا به شما می گوید که به دنبال چه نوع محتوایی هستند. تحقیق یکی دیگر از مراحل مهم است. اما برای ایجاد محتوای واقعاً عالی ، باید فراتر بروید و مشکل بازدیدکنندگان را واقعا در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، از پرس و جو مانند "نکات بهره وری" استفاده کنید. از ارزیابی قصد جستجو مشخص است که جستجوگران می خواهند یک پست وبلاگ به سبک فهرست داشته باشند. و اگر در مورد پست های برتر رتبه بندی کنیم ، توصیه های متداول مانند "استراحت کنید" و "چیزها را روی کاغذ بیاورید" مشاهده می کنیم. اگرچه این نکات اشکالی ندارد ، اما افرادی که به دنبال "نکات بهره وری" هستند ایده های کاربردی تری می خواهند که بتوانند فوراً آنها را اجرا کنند. بنابراین احتمالاً می خواهید از توصیه های ساده ای مانند "استراحت کنید" فراتر بروید. 2. یک معرفی برنده بنویسید اگر نتوانید خوانندگان را متقاعد کنید که صفحه شما آنچه را که می خواهند در عرض چند ثانیه ارائه می دهد ، آن دکمه بازگشت را سریعتر از آنچه می توانید بگویید " زمان ماند " می زنند . بهترین دفاع شما در برابر این مقدمه قانع کننده است. معرفی خوب باید سه کار را انجام دهد: با خواننده ارتباط برقرار کنید ایجاد اعتماد راه حلی برای مشکل کاربر قول دهید به یاد داشته باشید ، اگر بازدیدکنندگان هرگز از معرفی شما عبور نکنند ، هرگز محتوای شما را نخوانند. و اگر آنها هرگز محتوای شما را نخوانند ، آن را تبدیل ، به اشتراک نمی گذارند یا به آن پیوند نمی دهند. بدانید یک راه برای ارسال نامه برنده مقدمه در اینجا . 3. برای ایجاد سلسله مراتب از سرفصل ها استفاده کنید عناوینی مانند H1  و H2 به ایجاد سلسله مراتب و تقسیم مطالب به بخشهای منطقی کمک می کند. این باعث می شود مطالب شما راحت تر حذف و هضم شود. به عنوان مثال ، لیستی که اکنون می خوانید به پنج بخش مجزا تقسیم شده است. چک لیست اصول SEO چک لیست فنی SEO چک لیست محتوا چک لیست SEO در صفحه چک لیست ایجاد لینک در زیر هریک از این موارد ، ما برای هر مورد چک لیست عناوین فرعی داریم. به این فکر کنید که خواندن این صفحه بدون زیرنویس چقدر دشوارتر خواهد بود. خواندن توصیه می شود: است H1 برچسب؟ بهترین شیوه های SEO برای 2021 4. همه چیز را با تصاویر خرد کنید هیچ کس نمی خواهد یک دیوار بزرگ از متن را بخواند. این بسیار طاقت فرسا است و می تواند افراد را به سمت جهش سوق دهد . تصاویر با شکستن کپی و کمک به درک بصری به حل این مشکل کمک می کند. اما فقط به خاطر آن عکس نگذارید. برای یافتن یا ایجاد تصاویری که تجربه خواننده را بهبود می بخشد ، تلاش کنید. برای مثال ، ما اغلب از نمودارها ، نمودارها و اسکرین شات ها برای نشان دادن نکات خود استفاده می کنیم. 5- از جملات و پاراگراف های کوتاه استفاده کنید 50٪ از آمریکا جمعیت زیر یک سطح خواندن 8 درجه به عنوان خوانده شده . بنابراین مگر اینکه بخواهید نیمی از جمعیت را بیگانه کنید ، مسائل را بیش از حد پیچیده نکنید. به جملات و پاراگراف های کوتاه پایبند باشید. شما هم چنین باید: از کلمات و عبارات ساده استفاده کنید از اصطلاحات اصطلاحی خودداری کنید با صدای فعال بنویسید همینگوی  یک ابزار رایگان مبتنی بر مرورگر است که می تواند در این زمینه کمک کند. سطح فعلی نسخه شما را به شما می گوید و پیشرفت هایی را پیشنهاد می دهد. 6. فهرست مطالب را اضافه کنید فهرست مطالب پیوندهای پرش به بخشهای مختلف صفحه را ارائه می دهد. ما از آنها در بیشتر پست های خود استفاده می کنیم: اگرچه می توانید جدول محتویات را به هر صفحه اضافه کنید ، اما آنها مناسب محتوای طولانی هستند که در غیر این صورت حرکت آنها دشوار است. از آنجا که بیشتر پست های ما بیش از 2000 کلمه هستند ، برای بازدیدکنندگان ما بسیار منطقی است. فهرست مطالب نیز می تواند به شما در کسب پیوندهای سایت  در SERP ها کمک کند. مطالب پیشنهادی: پیوندهای سایت چیست؟ چگونه بر آنها تأثیر بگذاریم چک لیست SEO در صفحه در صفحه جستجوگرها  روند بهینه سازی محتوای واقعی را در صفحه شما است. شامل بهینه سازی هایی است که برای محتوا و محتویات قابل مشاهده در کد منبع انجام شده است. بیایید نحوه انجام آن را بررسی کنیم. 1. از یک آدرس اینترنتی کوتاه و توصیفی استفاده کنید URL های کوتاه و توصیفی به جستجوگران کمک می کند تا درک کنند که صفحه در SERP ها چیست . به عنوان مثال ، این دو صفحه درباره کاهش وزن است… https://www.medicalnewstoday.com/articles/322345 https://www.dietdoctor.com/how-to-lose-weight ... اما شما آن را از اولین آدرس اینترنتی نمی دانید  . در بیشتر مواقع ، ساده ترین راه برای ایجاد URL های کوتاه و توصیفی این است که کلمه کلیدی اصلی خود را به عنوان URL URL انتخاب کنید . ما این کار را با اکثر پست های وبلاگ انجام می دهیم. ahrefs.com/blog/ on-page-seo / ahrefs.com/blog/ link-building / ahrefs.com/blog/ ابزارهای جستجوگر رایگان/ کوتاه نگه داشتن URL ها مفید است زیرا URL های طولانی تمایل دارند در SERPs کوتاه شوند. خواندن توصیه شده:  نحوه ایجاد URL های مناسب SEO (گام به گام) 2. یک تگ عنوان جذاب بنویسید مانند URL ها ، برچسب های عنوان در نتایج جستجوی Google نشان داده می شوند و به جستجوگران کمک می کند بفهمند صفحه در مورد چیست. توصیه رایج برای برچسب های عنوان  این است که از کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. اگرچه این تمرین خوب است ، اما اگر منطقی نیست آن را عرق نکنید. بسیار مهمتر است که چیزی جذاب بنویسید که باعث شود افراد بخواهند کلیک کنند. بیشتر اوقات ، عنوان پست یا صفحه شما به خوبی کار می کند. خواندن توصیه شده:  چگونه می توان برچسب عنوان SEO کامل را ایجاد کرد 3. یک متا توضیحات قانع کننده بنویسید Google تقریباً ⅓ از زمان توضیحات متا را در SERP نشان می دهد. در اینجا بهترین نکات ما برای ایجاد یک توضیح متا قانع کننده وجود دارد: عنوان را گسترش دهید به منظور جستجو دو برابر کنید از صدای فعال استفاده کنید آن را زیر 120 کاراکتر نگه دارید کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید (جایی که منطقی است) خواندن توصیه می شود: چگونه می توان توضیحات متای کامل را نوشت 4. پیوند به منابع مربوطه پیوند دادن به سایر منابع داخلی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در وب سایت شما حرکت کنند. اما منابع خارجی چطور؟ در اینجا آنچه جان مولر از گوگل می گوید : پیوند دادن به وب سایت های دیگر یک راه عالی برای ارائه ارزش به کاربران است. اغلب ، پیوندها به کاربران کمک می کند تا بیشتر بدانند ، منابع شما را بررسی کرده و درک کنند که محتوای شما چگونه با س questionsالاتی که دارند مرتبط است. جان مولر جان مولر ، جستجوی Google حامی آیا این بدان معناست که مجبور هستید پیوندهای داخلی و خارجی را به محتوای خود مجبور کنید؟ جواب منفی. اگر و وقتی منطقی است فقط پیوندها را اضافه کنید. خواندن توصیه شده : پیوندهای داخلی SEO : راهنمای قابل اجرا 5. تصاویر خود را بهینه کنید اگر چک لیست را به ترتیب دنبال می کنید ، باید قبلاً افزونه فشرده سازی تصویر را نصب کرده باشید. اما چند بهینه سازی تصویر دیگر نیز باید به صورت صفحه به صفحه انجام دهید: تصاویر را به صورت توصیفی نامگذاری کنید . از نام فایل های عمومی مانند IMG_875939 .png یا Screenshot-2021–06-01 استفاده نکنید. از نام فایل های توصیفی مانند black-puppy.png یا eiffel-tower.jpg استفاده کنید. اضافه کردن متن توصیفی ALT . متن Alt هنگامی که تصویری در صفحه بارگیری نمی کند جایگزین می شود. همچنین برای کسانی که از خواننده صفحه استفاده می کنند مفید است. اینجا بیشتر بیاموزید . خواندن توصیه می شود:  تصویر SEO : 12 عملی نکاتی برای ترافیک بیشتر آلی 6. نشانه گذاری طرحواره را برای قطعات غنی اضافه کنید نشانه گذاری طرحواره به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب شما را بهتر درک کنند. اما همچنین می تواند به طرز چشمگیری بر نحوه نمایش صفحه شما در SERPs تأثیر بگذارد . در اینجا صفحه ای با نشانه گذاری طرح وجود دارد که در حال حاضر رتبه بندی "دستور تهیه خمیر پیتزا:" در اینجا بدون نشانه گذاری طرحواره به نظر می رسد: آیا تفاوت را میبینید؟ نشانه گذاری طرحواره می تواند نرخ کلیک را افزایش داده  و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما وارد کند. پیاده سازی آن نیز چندان فنی نیست. از راهنمای نشانه گذاری Google  یا از این مولد نشانه گذاری Schema  برای سهولت استفاده کنید. خواندن توصیه شده: قطعات غنی: آنها چیست و چگونه آنها را دریافت می کنید؟ 7. پیوندهای داخلی را اضافه کنید پیوندهای داخلی  به Google کمک می کند بفهمد صفحه شما درباره چیست. آنها همچنین به موتورهای جستجو و کاربران در جهت یابی وب سایت شما کمک می کنند. ما قبلاً اهمیت پیوند دادن به منابع داخلی و خارجی مرتبط در محتوای شما را پوشش داده ایم. اما ارزش افزودن پیوندهای داخلی از سایر صفحات مربوطه را هر زمان که محتوای جدیدی را منتشر می کنید نیز دارد. در اینجا نحوه یافتن فرصتهای مرتبط داخلی پیوند وجود دارد: یک  حساب کاربری Ahrefs Webmaster Tools رایگان ایجاد کنید وب سایت خود را با Site Audit جستجو کنید به  گزارش فرصتهای پیوند بروید یک فیلتر "صفحه هدف" اضافه کنید و آن را در صفحه جدید خود تنظیم کنید پیوندهای داخلی را به آن صفحات هر کجا که منطقی است اضافه کنید. چک لیست ایجاد لینک ایجاد لینک  یک کار مهم SEO است ، به خصوص اگر می خواهید برای هر چیزی که از راه دور رقابتی است رتبه بندی کنید. در این بخش ، ما به چند تاکتیک آزمایش شده لینک سازی می پردازیم . سیدنوت برخی از این تاکتیک ها بر ایجاد بک لینک به وب سایت شما به طور کلی متمرکز است ، در حالی که برخی دیگر بر ایجاد بک لینک به صفحات جداگانه تمرکز دارند. 1. پیوندهای رقبای خود را تکرار کنید اگر صفحه ای در حال ذکر و پیوند دادن به چند رقبا است ، اما نه شما ، ممکن است پیوندی باشد که ارزش دنبال کردن را دارد. در اینجا نحوه پیدا کردن این وب سایت ها آمده است: به Content Explorer بروید جستجو برای ("رقبا 1" و "رقیب 2") -"نام تجاری شما" جستجو را بزنید تغییر وضعیت "یک صفحه در هر دامنه" این پایگاه داده ما در بیش از هفت میلیارد صفحه را برای مواردی که از رقبای شما نام می برند جستجو می کند ، اما نه شما. سپس فقط موردی است که به دنبال فرصت هایی باشید که ممکن است بتوانید پیوندی را دریافت کنید. به عنوان مثال ، اگر این کار را برای ConvertKit انجام می دادید ، این فهرست 79 ابزار بازاریابی احتمالاً فرصت خوبی خواهد بود: 2. پیوندهای از دست رفته را پس بگیرید بک لینک ها برای همیشه دوام ندارند. به عنوان مثال ، اگر گزارش  Lost Links را در Ahrefs ' Site Explorer  برای وبلاگ Ahrefs بررسی کنیم ، صدها پیوند از دست رفته را در 7 روز گذشته مشاهده می کنیم. این اتفاق به دلایل مختلف رخ می دهد. گاهی اوقات آنها برای همیشه رفته اند. در مواقع دیگر امکان بازپس گیری آنها وجود دارد. خواندن توصیه می شود:  بازیابی پیوند: چگونه به راحتی بک لینک های گمشده را پیدا (و پس بگیریم) 3. به دنبال ذکر نامربوط باشید بعضی اوقات افراد بدون پیوند دادن به شما از نام تجاری شما نام می برند. این موارد به عنوان ذکر نامربوط شناخته می شوند . در اینجا نمونه ای از یکی است: می بینید که با وجود ذکر Ahrefs ، آنها به ما پیوند نمی دهند. در حال حاضر ، خوب نیست اگر بتوانید اشاره های بدون پیوند برای نام تجاری خود را به ذکرهای پیوندی تبدیل کنید؟ می شود ، و شما می توانید فقط با نویسندگان تماس بگیرید و از آنها بخواهید "متن را قابل کلیک کنند". از آنجا که آنها از قبل با نام تجاری شما آشنا هستند ، احتمال زیادی وجود دارد که آنها با خوشحالی این تغییر را برای شما ایجاد کنند. با این حال ، این س remainsال باقی می ماند: چگونه می توانید در ابتدا نام تجاری بدون پیوند را پیدا کنید؟ همه چیز در راهنمای زیر توضیح داده شده است. خواندن توصیه شده: راهنمای ساده برای تبدیل (نامربوط به پیوند) نام تجاری به پیوند 4. انتشار پست های مهمان وبلاگ نویسی مهمان جایی است که شما مقاله ای را در سایت دیگری در صنعت خود می نویسید و منتشر می کنید. به عنوان مثال ، در اینجا پست مهمان رایان استوارت  در وبلاگ Ahrefs آمده است: اکثر مردم به نویسندگان مهمان اجازه می دهند از طریق بیوگرافی نویسنده به وب سایت خود پیوند دهند. راه های زیادی برای یافتن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان وجود دارد ، اما یک روش ساده جستجو در سایت هایی است که قبلاً درباره موضوعات مرتبط نوشته اند. چرا؟ زیرا احتمالاً آن سایت ها به پست مهمان در مورد موضوعی مشابه علاقه مند هستند. در اینجا نحوه پیدا کردن این سایت ها آمده است: به Explorer Content Explorer Ahrefs بروید یک موضوع مرتبط وارد کنید (به عنوان مثال ، "تحقیق در مورد کلمات کلیدی") "در عنوان" را از منوی کشویی انتخاب کنید "جستجو" را بزنید به برگه "وب سایت ها" بروید در اینجا باید 100 وب سایت برتر را مشاهده کنید که بیشترین بازدید را از صفحات مربوط به موضوع شما دارند. لیست را مرور کرده و با هر سایت مربوطه تماس بگیرید. خواندن توصیه شده:  وبلاگ نویسی مهمان برای SEO : چگونه در مقیاس پیوندهای با کیفیت بالا بسازیم 5. صفحات منابع را تنظیم کنید صفحات منابع صفحاتی هستند که منابع مربوط به یک موضوع را تنظیم و پیوند می دهند. با استفاده از اپراتورهای جستجوی Google می توانید صفحات منابع مرتبط را پیدا کنید  : [topic] intitle: منابع inurl: resources.html [topic] intitle: پیوندها inurl: resources.html [موضوع] inurl: .com/منابع [موضوع] inurl: منابع intitle: منابع به عنوان مثال ، در اینجا یک صفحه منابع با فهرست منابع بازاریابی دیجیتال آمده است: منطقی است که یک منبع SEO برای آن لیست ارائه دهید. 6. افرادی را پیدا کنید که به محتوای پایین تر پیوند می دهند اگر برای ایجاد بهترین محتوا در مورد یک موضوع تلاش زیادی کرده اید ، باید پستهای بی شماری وجود داشته باشد که به خوبی پست شما نباشد. افرادی که به این پست ها پیوند می دهند چشم انداز پیوند کاملی هستند. به عنوان مثال ، در اینجا یک پست در مورد کلمات کلیدی دم بلند با تعریف نادرست (هیچ ربطی به طول ندارد): اگر آدرس پست را به Site Explorer وصل کنیم ، می بینیم که دارای پیوندهایی از بیش از 1000 وب سایت است. بنابراین ما به راحتی می توانیم با آن افراد ارتباط برقرار کنیم ، موضوع را توضیح دهیم و به آنها پیشنهاد دهیم که به جای آنها به کلمات کلیدی دم بلند ما  با تعریف دقیق پیوند دهند. چگونه می توانید پست های مشابه با تعداد زیادی بک لینک پیدا کنید؟ این مراحل را دنبال کنید: به Content Explorer بروید موضوع خود را جستجو کنید (به عنوان مثال ، کلمات کلیدی دم بلند) از منوی کشویی "در عنوان" را انتخاب کنید فیلتر کردن صفحات با دامنه های ارجاع زیاد (پیوند دادن وب سایت ها) سپس فقط یک دلیل قانع کننده پیدا می کنید که چرا کسی باید به صفحه شما پیوند دهد. 7. مطالب خود را به افراد بیشتری بگویید اگر افراد از وجود محتوا اطلاع نداشته باشند ، نمی توانند به آنها پیوند دهند. به همین دلیل است که شما باید تلاش آگاهانه ای کنید تا  محتوای خود را به افراد مناسب اطلاع دهید . اما افراد "درست" چه کسانی هستند؟ آنها دو ویژگی دارند: آنها به محتوای شما علاقه مند هستند آنها قدرت پیوند دادن به شما را دارند بیاموزید که چگونه افراد مناسب را برای تماس در اینجا پیدا کنید و چگونه با استفاده از این توصیه های ارتباطی با آنها ارتباط برقرار کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی