اگر می دانید که سئو سرمایه گذاری خوبی برای شرکت شما خواهد بود ، اولین قدم خرید از رئیس خود است. اگر در شرکتی با فناوری پیشرفته مانند Ahrefs با رئیس کار می کنید که ارزش و اهمیت SEO را درک می کند ، ممکن است آسان باشد ، اما می تواند برای کسانی که دارای مدیران وب کمتری هستند یک چالش باشد. در این راهنما ، ما در مورد چگونگی ایجاد مشاجره که به احتمال زیاد بر رئیس شما جلب می شود ، بحث خواهیم کرد. اما ابتدا ، اجازه دهید به طور خلاصه بحث کنیم که چرا می خواهید این کار را انجام دهید… چرا مجبورید رئیس خود را متقاعد کنید؟ چگونه رئیس خود را متقاعد کنیم که در سئو سرمایه گذاری کند چرا مجبورید رئیس خود را متقاعد کنید؟ سئو این قدرت را دارد که ترافیک و فروش را به وب سایت شرکت شما هدایت کرده و نتیجه نهایی آن را بهبود بخشد. اگر در تیم بازاریابی شرکتی که در آن کار می کنید عضو هستید ، این در اصل شرح وظیفه شما است. اما علاوه بر ضربه زدن به پشت ، این برای شما چه فایده ای دارد؟ اگر می توانید رئیس خود را متقاعد کنید تا روی ایده های بازاریابی سرمایه گذاری کند که به طور مثبت به نتیجه نهایی شرکت شما کمک می کند ، می توانید در آینده از آن به نفع خود استفاده کنید. ممکن است از آن برای دریافت حقوق ، ارتقاء یا منابع بیشتر استفاده کنید. امکانات بی پایان است. چگونه رئیس خود را متقاعد کنیم که در سئو سرمایه گذاری کند اگر معتقدید که ترغیب رئیس خود برای سرمایه گذاری در سئو حرکت درستی است ، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که احتمالاً رئیس شما دو نکته در مورد سئو ارائه نمی دهد . آنها فقط به نتیجه نهایی خود اهمیت می دهند. هنگام تنظیم استدلال خود این را در نظر داشته باشید. اگر بحث خود را پیرامون مواردی که ما بازاریابان از آن هیجان زده می شویم ، تنظیم کنید ، مانند ترافیک ، لینک های پشتیبان یا قدرت وب سایت ، شما ضرر خواهید کرد. شما باید توضیح دهید که چگونه SEO باعث می شود رئیس شما پول بیشتری به دست آورد و به آنها در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند . بیایید ببینیم چگونه می توانید گام به گام این کار را انجام دهید. نتیجه را مشخص کنید منطق خود را توضیح دهید ایجاد نقشه راه درباره ارقام صحبت کنید افسانه ها را از بین ببرید و با اعتراضات مقابله کنید مرحله 1. نتیجه را مشخص کنید سرمایه گذاری رئیس خود در زمین شما از همان ابتدا بسیار مهم است. راهی که شما انجام می دهید این است که با نتیجه نهایی هدایت شوید. به عبارت دیگر ، نتیجه مورد نظر از چیزی را که در حال جمع آوری آن هستید توضیح دهید. چگونه؟ فقط کافی است جاهای خالی را در بیانیه زیر پر کنید: با سرمایه گذاری در SEO ، می توانیم در [بازه زمانی] به [نتیجه] برسیم. اطمینان حاصل کنید که نتیجه خود را با اهداف تجاری مرتبط می کنید. این باید چیزی باشد که رئیس شما به آن اهمیت می دهد ، نه چیزی دلخواه مانند "ترافیک بیشتر" یا "بک لینک بیشتر". مثلا: با سرمایه گذاری در SEO ، می توانیم هزینه تبلیغات خود را ماهانه 15000 دلار با جایگزینی ترافیک پولی با ترافیک ارگانیک کاهش دهیم. نتیجه پیشنهادی خود را تا حد ممکن خاص نگه دارید اما آن را از هوا بیرون نکشید. باید واقع بینانه باشد. شما همچنین بهتر است کمتر قول دهید تا بیش از حد قضاوت کنید. مرحله 2. منطق خود را توضیح دهید تعیین نتیجه مطلوب بخش آسان است. اکنون باید توضیح دهید که چگونه و چرا فکر می کنید راه حل پیشنهادی شما (سرمایه گذاری در SEO ) منجر به نتیجه پیشنهادی می شود. برای این کار به داده نیاز دارید. برای مثال ، فرض کنید شما در تجارت الکترونیک کار می کنید. با جستجوی حساب Google Ads خود متوجه می شوید که در حال حاضر 20 کلمه کلیدی در Google Ads به مبلغ 15000 دلار در ماه پیشنهاد می دهید. با نگاهی به داده های Google Analytics خود می بینید که به طور متوسط ، این ترافیک 40،000 دلار در ماه مسئول فروش است. اگر می توانید با استفاده از SEO برای این کلمات کلیدی رتبه بندی کنید ، می توانید این ترافیک را به صورت رایگان دریافت کنید. حتی بهتر ، از آنجا که اکثر صفحاتی که به صورت ارگانیک در 10 کلمه کلیدی محبوب قرار می گیرند ، برای صدها کلمه کلیدی دیگر نیز رتبه بندی می شوند ، رتبه بندی ارگانیک احتمالاً فروش بیشتری نسبت به تبلیغات خواهد داشت. می توانید با اتصال صفحه رتبه بندی برتر برای هر یک از کلمات کلیدی مورد نظر خود به کاوشگر سایت Ahrefs و بررسی معیار ارزش ترافیک ، این نکته را به رئیس خود متصل کنید . این مقدار "تخمین زده شده" ترافیک جستجوی ارگانیک ماهانه صفحه است. به عبارت دیگر ، برای صفحه بالا ، شما باید 43.500 دلار در ماه برای تبلیغات Google هزینه کنید تا ترافیکی را که بصورت ارگانیک به صورت رایگان دریافت می کند دریافت کنید. حتی می توانید از این اعداد برای برآورد افزایش درآمد احتمالی از سرمایه گذاری در SEO استفاده کنید - سپس آن را به رئیس خود ارائه دهید. توضیح این گونه کارها نشان می دهد که شما تکالیف خود را انجام داده اید و پیشنهاد شما فقط "پای در آسمان" نیست. مرحله 3. ایجاد نقشه راه اگر فرض کنیم که رئیس شما در زمین و تحقیقات محکم شما فروخته شده است ، نکته بعدی که آنها می خواهند بدانند این است که چگونه می خواهید از A به Z برسید. به راحتی می توانید با اصطلاحات SEO درگیر شوید ، بنابراین سعی کنید بر روی تصویر بزرگ تمرکز کنید. به عنوان مثال ، بگویید که سایت خود را با Ahrefs ' Audit Site بررسی می کنید و برخی از مشکلات فنی SEO را پیدا می کنید . به رئیس خود یک سخنرانی 30 دقیقه ای در مورد چگونگی ایجاد مسیریابی ناخواسته سایت خود نمی دهید که باعث ایجاد مشکلات محتوایی تکراری می شود که باید با رعایت اصول و احکام مناسب برطرف شود. احتمالاً خواهید دید که چشمان آنها برق می زند انگار که با زبان بیگانه صحبت کرده اید. اگر می خواهید آنها را کنار خود نگه دارید ، همه چیز را ساده نگه دارید. در این مورد ، این ممکن است به آنها نشان دهد که نمره سلامتی شما چگونه با رقبا مقایسه می شود. شما فقط می خواهید دو مورد را در اینجا برقرار کنید: چه کاری انجام می دهید و چرا (آن را در سطح بالا نگه دارید) به چه منابعی نیاز دارید منابع شامل کارمندان ، مترجمان آزاد ، ابزارها - هر چیزی که برای اجرای آن در نقشه راه خود نیاز دارید. اگر شما نیاز به استخدام کارکنان جدید یا مستقل دارید ، این نیز ارزش توجه و توضیح است که چه کسانی این افراد را مدیریت و آموزش خواهند داد. شما می خواهید به رئیس خود نشان دهید که همه چیز درست شده است و برنامه شما واقع بینانه است. مرحله 4. در مورد ارقام صحبت کنید هیچ رئیسی پروژه ای را که بعید به نظر می رسد بازگشت سرمایه ای داشته باشد نشان دهد. اگر شما فقط مجموعه ای از منابع را فهرست کرده اید ، احتمالاً آنها از خود می پرسند ، "هزینه این همه کار چقدر است؟" اکنون زمان پاسخ به این سال است. این روند به خودی خود بسیار ساده است. فقط کافی است تمام منابعی را که در صفحه گسترده در مورد آنها صحبت کرده اید قیمت گذاری کنید. این برای ابزارها و نرم افزارهای SEO به اندازه کافی ساده است زیرا اکثر آنها دارای صفحات قیمت عمومی هستند. فقط برنامه ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. برای کارمندان و فریلنسرها ، حقوق متوسط Google یا نرخ ساعتی میانگین چشم در وب سایت های فریلنسینگ. UpWork اطلاعات خوبی در این زمینه دارد: در اینجا صفحه گسترده گسترده به نظر می رسد: اگرچه این شروع خوبی است ، اما چیزی به رئیس شما در مورد ROI نمی گوید - که مهم است. متأسفانه ، محاسبه این امر بیش از آنچه به نظر می رسد دشوار است زیرا تلاش های SEO شما مدت ها پس از پایان پروژه اولیه به ثمر می نشیند. به همین دلیل ، ایجاد یک نمودار "سرسخت" منطقی تر است. این نشان می دهد که چقدر طول می کشد تا سرمایه گذاری در SEO را جبران کنید . به عنوان مثال ، فرض کنید هزینه پیش بینی شده پروژه شما 5127 دلار در ماه است. از آنجا که سئو زمان می برد ، ما بدبین هستیم و فرض می کنیم که هیچ درآمدی در شش ماه اول افزایش نمی یابد و سپس به تدریج به 40،000 دلار افزایش می یابد و نیازی به هزینه تبلیغات در ماه دوازدهم برطرف نمی شود. در اینجا ظاهر آن چگونه است: می بینید که در این مورد ، دوره "تعادل" در ماه 12 رخ می دهد. فقط به یاد داشته باشید که در اینجا از اعداد محافظه کار استفاده کنید. از این گذشته ، شما نمی خواهید رئیس شما در لحظه ای که دوره "تعطیل" پیشنهادی شما فرا می رسد ، از گردن شما نفس بکشد. شما همچنین باید روشن کنید که اینها فقط تخمین هستند. شما نمی توانید چیزی را تضمین کنید مرحله 5. افسانه ها را از بین ببرید و با اعتراضات مقابله کنید در این مرحله شما باید تقریباً در خانه باشید و خشک باشید ، اما احتمالاً رئیس شما هنوز چند س andال و نگرانی دارد. پاسخ دادن به این موارد به کمی تفکر نیاز دارد زیرا س questionsالات متفاوت است ، اما چند نگرانی متداول ظاهر می شود. اجازه دهید به چند مورد از آنها نگاه کنیم. " آیا SEO فقط روغن مار نیست؟" با توجه به تعداد خدمات نادرست SEO در بازار (مطمئن هستم که همه ما آن تماس هایی را داشته ایم که رتبه های امیدوار کننده صفحه اول را داشته اند ) ، این بیش از یک سوال عادلانه است. اما چگونه می توانید بدون دخالت زیاد با آن مقابله کنید؟ بهترین نقطه شروع صداقت است. توضیح دهید که در حالی که برخی از ارائه دهندگان خدمات SEO "روغن مار" صاحبان مشاغل آسیب پذیر را شکار می کنند ، روند SEO به خودی خود قانونی است. این به سادگی فرایند تأثیرگذاری بر عوامل رتبه بندی گوگل است که به صفحات در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو کمک می کند. همچنین می توانید از "اثبات اجتماعی" به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید نشان دهید که 60 درصد از بازاریابان می گویند شیوه های بازاریابی ورودی مانند SEO با کیفیت ترین منبع رهبری آنها است: اگر می خواهید بیشتر پیش بروید ، معیارهای "ارزش ترافیک" رئیس سایت Ahrefs از Explorer Site Explorer را برای رقبایی که خوب کار می کنند نشان دهید. توضیح اینکه چگونه رقیب A بازدیدهای ارگانیک XXXX در ماه به ارزش XXXX دلار دریافت می کند ، به احتمال زیاد سئو را به خوبی نشان می دهد. " آیا SEO برای همیشه طول نمی کشد؟" این س anotherال دیگری است که صداقت بهترین سیاست است زیرا SEO واقعا زمان می برد. رتبه بندی یک شبه اتفاق نمی افتد و هرکسی که خلاف این را بگوید احتمالاً "روغن مار" می فروشد. در حقیقت ، با توجه به مطالعه ما بر روی دو میلیون کلمه کلیدی ، تنها 5.7 درصد صفحات در یک سال در 10 صفحه برتر قرار می گیرند: اکثر مدیران می دانند که در بازاریابی گلوله ای نقره ای وجود ندارد ، بنابراین توضیح اینکه چیزی زمان می برد لزوما چیز بدی نیست. این نشان می دهد که شما نحوه کار همه چیز را درک می کنید و دیدگاه واقع بینانه ای دارید. آن را مثبت تلقی کنید نه منفی. " اگر با به روزرسانی/مجازات Google محو شویم ، چه می شود؟" به روزرسانی ها و مجازات های گوگل موضوعات ترسناکی هستند و کاملا درست است. بسیاری از سایت ها مشاهده کرده اند که ترافیک ارگانیک آنها تقریباً یک شبه پس از مجازات از بین رفته است. در اینجا فقط یک مثال وجود دارد: برآورد سابقه ترافیک ارگانیک از طریق Explorer Site Ahrefs . اگر از بهترین شیوه های سئو "اخلاقی" پیروی می کنید ، مجازات های دستی چیزی نیست که شما باید نگران آن باشید. با این حال ، گوگل الگوریتم های رتبه بندی خود را چندین بار در سال به روز می کند. این موارد می تواند بر ترافیک شما تأثیر منفی بگذارد ، اما بعید است که شما را به طور کامل از بین ببرد. معمولاً فقط شاهد کاهش یا افزایش کمی در ترافیک خواهید بود - یا هیچ تغییری در آن ایجاد نمی شود. افکار نهایی متقاعد کردن رئیس خود برای سرمایه گذاری در SEO می تواند دشوار باشد ، اما مزایای آن بسیار زیاد است. ما مدرک این موضوع هستیم سرمایه گذاری های ما بر روی محتوای متمرکز بر SEO ، مشتریان بیشماری را به راه خود فرستاده و به ما کمک کرده است تا نام تجاری خود را در صنعت سئو به طور محکم روی نقشه قرار دهیم . اگر شما هم چنین چیزی را برای شرکت خود می خواهید ، باید یاد بگیرید که به زبان رئیس خود صحبت کنید و همه چیز را به گونه ای تنظیم کنید که با آنها مطابقت داشته باشد. نگه داشتن SEO اصطلاحات مخصوص یک صنف برای گفتگو با همفکر همکاران.